BMW şi-a schimbat logo-ul! Cum arată noua emblemă care marchează cea mai mare schimbare a companiei din 1917 până acum
Odată cu dezvăluirea conceptului i4, BMW a arătat şi viitorul logo al companiei. Sigla abordează un look bidimensional şi devine transparentă.
Noul concept BMW i4, dezvăluit online după ce Salonul Auto de la Geneva a fost anulat, a apărut cu un logo nou. Conceptul care poartă nuanţa Frozen Light a fost prezentat cu noua siglă, prin care se poate observa vopseaua caroseriei. Astfel, elementele de culoare albă şi albastră par să plutească.
Actuala siglă apare la modelele BMW încă din 1997. Rămâne de văzut care va fi primul model de serie care va primi noul logo.
Cititi mai multe pe www.promotor.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro