Branding de casă

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 23 februarie 2019 47 afişări

Chiar dacă nu reprezintă o noutate, primele astfel de imobile apărând în urmă cu câteva zeci de ani, clădirile rezidenţiale branduite au ajuns la mare căutare în ultimii ani, mulţi dintre cei care caută o locuinţă de lux ajungând să le prefere din raţiuni de comoditate şi servicii disponibile.

Branding de casă

Asociate, de regulă, unui lanţ hotelier de lux, lângă ale cărui unităţi sunt construite, imobilele rezidenţiale branduite pot fi mai nou chiar şi independente din punctul de vedere al amplasamentului şi reprezintă o investiţie mai profitabilă pentru dezvoltatori, scrie Mansion Global, deoarece se vând la preţuri mai mari decât cele nebranduite cu 8% (în cazul unei pieţe dezvoltate) până la 150% (în cazul unei pieţe emergente cum ar Kazahstanul).

Printre cele mai spectaculoase astfel de proiecte imobiliare ale anului 2019 se numără One Barangaroo din Sydney, dezvoltat de grupul hotelier australian Crown Resorts, care include 82 de apartamente cu vedere la ocean, acces la servicii concierge şi restaurante ori baruri, şi în care o proprietate costă de la aproape 6 milioane de euro la peste 37 milioane de euro, penthouse-urile fiind cele mai scumpe astfel de apartamente din Australia, sau Twenty Grosvenor Square din Londra, dezvoltat de lanţul hotelier Four Seasons. Acesta este compus din 37 locuinţe ultraluxoase amenajate într-o clădire istorică care a găzduit cartierul general al generalului american Dwight Eisenhower în cel de-Al Doilea Război Mondial. Pe listă se mai află şi Residences by Armani/Casa de la Miami, metropolă americană în care şi alte companii care nu au neapărat de-a face cu industria hotelieră, printre care Porsche, Aston Martin sau Missoni, şi-au încercat norocul în imobiliare. Noul proiect are propria sa plajă, iar amenajările interioare poartă semnătura lui Giorgio Armani, apartamentele costând între 2 şi 17 milioane de dolari. 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
casa,
cautare,
imobile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.