Bunăstarea angajaţilor, un factor cheie în business şi pe primele locuri în clasamentul priorităţilor organizaţiilor
Bunăstarea angajaţilor este un factor cheie în business şi rămâne în continuare pe primele locuri în clasamentul priorităţilor organizaţiilor în 2024, arată o cercetare realizată de Top Employers Institute.
♦ „Sinergia dintre bunăstarea angajaţilor şi HR este piatra de temelie a succesului organizaţional în România. Prin acordarea de prioritate sănătăţii şi fericirii membrilor echipelor, HR-ul cultivă un mediu în care indivizii sunt încurajaţi să prospere, stimulând productivitatea.”
Bunăstarea angajaţilor este un factor cheie în business şi rămâne în continuare pe primele locuri în clasamentul priorităţilor organizaţiilor în 2024, arată o cercetare realizată de Top Employers Institute. Astfel, este esenţial ca organizaţiile să se concentreze în continuare pe bunăstarea angajaţilor.
Implicaţiile financiare pentru organizaţiile care nu rămân concentrate pe bunăstare sunt serioase, iar estimările citate de Top Employers arată că pierderile anuale de productivitate legate de sănătate îi costă pe angajatorii din SUA circa 530 de miliarde de dolari. Un procent de 95% dintre respondenţii celei mai recente cercetări a Top Employers Institute au spus că bunăstarea este un factor cheie în business.
„Sinergia dintre bunăstarea angajaţilor şi HR este piatra de temelie a succesului organizaţional în România. Prin acordarea de prioritate sănătăţii şi fericirii membrilor echipelor, HR-ul cultivă un mediu în care indivizii sunt încurajaţi să prospere, stimulând productivitatea, inovaţia şi o cultură de împlinire. În inima fiecărei organizaţii se află angajamentul de a cultiva atât bunăstarea angajaţilor săi, cât şi devotamentul departamentului de resurse umane de a promova o cultură a îngrijirii şi sprijinului. Împreună, ei ţes o poveste despre putere, rezilienţă şi creştere, asigurându-se că fiecare individ prosperă şi înfloreşte în călătoria lor profesională”, susţine Davide Banterla, senior account manager în cadrul Top Employers Institute.
Multe organizaţii se luptă să îşi echilibreze bugetele de resurse umane, încercând în acelaşi timp să îmbunătăţească bunăstarea angajaţilor. Optimizarea costurilor a crescut cu şase puncte procentuale faţă de anul trecut, dar responsabilizarea liderilor pentru obiectivele de bunăstare a angajaţilor a crescut cu o sumă similară, arată raportul Top Employers Institute. Randamentul investiţiei (ROI) bunăstării este cu siguranţă examinat în vremuri grele, astfel că pentru wellbeing, în anul 2024 va fi vorba de obţinerea ofertelor potrivite, nu a celor mai multe oferte, precum şi de îndrumarea angajaţilor către aceste oferte.
„Este clar din toate discuţiile pe care le avem cu partenerii noştri că atracţia şi retenţia talentelor sunt esenţiale pentru succesul afacerilor. Atracţia este precum investiţia iniţială, să aduci, să alegi angajaţii potriviţi este esenţial pentru creşterea afacerii. Retenţia este precum profitabilitatea pe termen lung. Angajaţii loiali şi motivaţi sunt un capital valoros, iar abonamentele de sănătate sunt precum bugetul de sănătate al companiei. Aşa cum alocăm resurse pentru dezvoltare, ar trebui să alocăm resurse pentru angajaţii noştri să aibă acces la servicii medicale de calitate pentru a se menţine sănătoşi şi productivi”, spunea şi Andreea Minuţă, director executiv divizia abonamente, Regina Maria, în cadrul conferinţei ZF HR Trends 2024.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro