Ca antreprenor trebuie să te dedici afacerii cel puţin 90%
„Cea mai importantă lecţie pe care am aflat-o ca antreprenoare dar şi lucrând cu antreprenori este ca plusul de valoare al afacerii este chiar fondatorul. De aceea trebuie să fii pregatit să te dedici, cel puţin în primii ani, 90%, dacă nu chiar 100%“, spune Adelina Borţan, care împreună cu Alina Cristea a întemeiat anul trecut Naked PR, un proiect educaţional dedicat antreprenorilor care doresc să înveţe să comunice eficient, de la profesori ca Mirela Bucovicean şi Camelia Şucu.
Numărul cursanţilor este variabil de la o ediţie la alta şi depinde de numărul cursurilor pe din sezonul respectiv. „Am avut ediţii cu patru sau şase cursuri. La fiecare ediţie este o medie de 90-100 de participanţi“, spune Adelina Borţan. Ediţiile de până acum au reunit 15 profesori, 424 de participanţi, 86 de invitaţi şi 497 de ore de curs. În acest sezon, echipa de profesori este formată din Noemi Meilman şi Vicki Nicola (Fashion PR), Mirela Bucovicean (Business PR), Victor Kapra (PR 3.0), Maurice Munteanu ( Stil de marcă personală) şi Mihai Zarug (New Luxury PR).
Cifra de afaceri a Naked PR previzionată pentru anul în curs este de 30.000 de euro. „Am avut mereu instincte aventuriere de antreprenor“, spune Alina Cristea, care lucrează de nouă ani în comunicare. Adelina Borţan şi-a început cariera în televiziune, unde a lucrat vreme de nouă ani, până la finalul lui 2014, când a hotărât că este timpul să se dedice proiectului antreprenorial.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro