Carrefour a început extinderea reţelei în acest an cu două magazine de proximitate
Carrefour a început expansiunea reţelei în acest an prin adăugarea altor două magazine de proximitate la reţeaua Express, unul în Bucureşti prin colaborarea cu Salviamax şi unul în Braşov prin parteneriatul cu RostCom, unităţi care vor fi operate în regim de franciză, a anunţat compania.
Retailerul a ajuns astfel la o reţea de 58 de magazine de proximitate, dintre care 10 unităţi în Braşov şi 48 în Bucureşti şi Ilfov.
Şi în 2013, Carrefour a mizat pe extinderea reţelei Express, deschizând 38 de unităţi noi. Compania a mai deschis anul trecut un hipermarket, 13 supermarketuri Market şi un magazin online.
Express RostCom Zizinului, din Braşov, are o suprafaţă de 205 metri pătraţi şi însumează aproximativ 3.500 de produse, iar Express Salviamax, din Bucureşti, se întinde pe 110 metri pătraţi şi comercializează aproximativ 2.000 de produse.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro