Ce spune şeful celei mai mari companii de curierat din România despre evoluţia business-ului pe care îl conduce
Adrian Mihai, coproprietar şi CEO Fan Courier, liderul pieţei de curierat din România, consideră că piaţa de curierat va continua să crească în perioada următoare impulsionată de migrarea tot mai pregnantă a comerţului din offline în online. În acest context, el apreciază că şi pentru business-ul pe care îl gestionează va urma o perioadă de dezvoltare.
“În România, comerţul online reprezintă doar 9% spre comparaţie cu Polonia, de exemplu, unde avem 27% sau Anglia, cu 40%. Noi suntem foarte mult în spatele lor şi cred că din migrarea din offline în online piaţa noastră va creşte. În acest context, pentru business-ul nostru urmează o perioadă de dezvoltare. Trebuie să ne pregătim pentru acest lucru prin investiţii, prin extinderea echipelor şi pregătirea lor”, a spus Adrian Mihai pentru ZF.
În urmă cu 24 de ani Felix Pătrăşcanu, Adrian Mihai şi Neculai Mihai puneau bazele business-ului Fan Courier şi porneau la drum cu mult entuziasm, dar fără prea multe cunoştinţe în domeniu, povesteşte Adrian Mihai.
“Perioada de început a business-ului a fost şi cea mai grea perioadă pentru că noi am intrat în zona de curerierat cu mult entuziasm, dar în ceea ce priveşte cunoştinţele noastre la acel moment despre ce înseamnă acest tip de afacere, acestea se aflau la nivelul zero.
A fost o perioadă în care a trebuit să învăţăm din mers, pe banii noştri. Dacă la un an de la înfiinţare încă eram foarte efervescenţi,în momentul în care am văzut cifrele din contabilitate şi ne-am dat seamă că mergem în pierdere, acel entuziasm s-a temperat. A fost momentul de cotitură, momentul în care am luat decizia să începem să fim atenţi la toate piesele care alcătuiesc business-ul şi să învăţăm tot ce se poate învăţa”.
Astăzi, compania este liderul pieţei de curierat din România, cu afaceri de 1,04 mld. lei în 2021 şi profit de 161 mil. lei.
La finalul lunii aprilie, Fan Courier a inaugurat construcţia hub-ului din Cluj-Napoca, o investiţie de 15 mil. euro, care va deveni un nou punct de tranzit alături de hub-ul din Bucureşti şi de cel din Braşov.
O altă investiţie pe care compania o are în derulare este la Braşov, în dublarea depozitului. Investiţia se va ridica la 7-8 milioane de euro şi o bandă de sortare, care va fi inaugurată în noiembrie anul acesta.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro