Ce trebuie să conţină un anunţ imobiliar pentru a vinde locuinţa mai repede
Un anunţ imobiliar complet şi corect reprezintă primul pas în asigurarea unei rate de succes pentru o tranzacţie imobiliară mai rapidă, susţine echipa din spatele Wizmo.ro, platforma imobiliară dedicată atât sectorului rezidenţial, cât şi celui de business. Conform recomandărilor acestora, cele mai importante aspecte în trasarea unui anunţ reuşit sunt onestitatea informaţiilor oferite şi utilizarea unor fotografii adecvate.
Indiferent de autorul anunţului, fie acesta proprietarul direct sau agentul care îl reprezintă, fiecare dintre părţi doreşte să tranzacţioneze cât mai rapid proprietatea ofertată. Pe de cealaltă parte, cumpărătorii sau viitorii chiriaşi îşi doresc să obţină cea mai bună ofertă, în cel mai scurt timp, şi să ia o decizie corectă bazată pe informaţiile din anunţul imobiliar.
În primul rând, informaţiile transparente cresc rata de succes a unui anunţ, susţine echipa Wizmo. Cu cât acesta oferă cât mai multe detalii relevante şi oneste despre proprietatea în cauză, cu atât proprietarul va putea tranzacţiona mai repede imobilul, reducând numărul telefoanelor, al întrebărilor suplimentare sau chiar a vizitelor inutile. În acest sens, este recomandat ca anunţul să conţină o descriere cât mai elaborată a locuinţei, pornind de la detalii despre preţ, numărul camerelor, suprafaţa utilă, utilităţi, dar şi despre localizare şi a situaţia actelor necesare pentru încheierea unui contract.
„Una dintre cele mai frecvente omisiuni pe care le sesizăm în anunţuri este legată de apropierea imobilului faţă de punctele principale de interes, practic menţionarea locaţiei corecte a imobilului. Din dorinţa de a atrage cât mai mulţi vizitatori, atât proprietari, cât şi agenţi imobiliari, tind să omită informaţii, astfel încât, de exemplu, 5 minute apropiere de staţia de metrou sunt, în realitate, 15 minute, fapt care atrage de la sine apeluri telefonice din partea unor clienţi care nu sunt interesaţi de zona respectivă si, de multe ori, frustrări pe partea potenţialilor clienţi.”, a menţionat Maarten Deboo, CEO Wizmo.ro.
De asemenea, tot în ceea ce priveşte conţinutul descrierii, se recomandă renunţarea la anumite clişee de exprimare care pot crea confuzie în rândul publicului. De exemplu, în locul expresiei „apartament modern” se poate specifica anul ultimei renovări, iar în loc de „locaţie excelentă” s-ar putea oferi detalii despre reputaţia cartierului. La fel de importantă este însă şi dimensiunea anunţului, reprezentantul platformei imobiliare susţinând că o descriere concisă şi la obiect are mai mult succes decât o descriere lungă şi plin de clişee.
Nu în ultimul rând, în cadrul anunţului imobiliar, ar trebui specificat şi dacă tranzacţia este gestionată de o agenţie imobiliară, dacă se percepe un comision la încheierea contractului şi care este valoarea acestuia.
În ceea ce priveşte transparenţa unui anunţ imobiliar, aceasta se referă atât la conţinutul scris, cât şi la cel vizual. Cu cât fotografiile publicate nu ascund anumite defecte ale imobilului şi reflectă întocmai realitatea, cu atât anunţul respectiv va avea mai multe şanse de succes. În acest sens, un anunţ reuşit care poate atrage mai multe vizionări este cel care beneficiază de o galerie foto relevantă, compusă dintr-un număr suficient de poze care să permită utilizatorilor să-şi facă o idee de ansamblu asupra locuinţei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro