Cele mai bune reclame de la Super Bowl 2023. Un spot publicitar de 30 de secunde a ajuns să coste 7 milioane de dolari. VIDEO

Autor: Ştefan Stan Postat la 13 februarie 2023 63 afişări

Cele mai bune reclame de la Super Bowl 2023. Un spot publicitar de 30 de secunde a ajuns să coste 7 milioane de dolari. VIDEO

Spoturile publicitare din Super Bowl rămân una dintre cele mai bune modalităţi prin care marile branduri pot ajunge la majoritatea americanilor, însă preţul a crescut considerabil, ajungând anul acesta la 7 milioane de dolari pentru un spot de 30 de secunde.

Duminică seară, Philadelphia Eagles şi Kansas City Chiefs, două dintre echipele cele mai puternice ca branduri şi cu cele mai multe vedete. Audienţele pentru Super Bowl au scăzut în ultimii ani faţă de recordul de 114 mil. de telespectatori din 2014 - meciul de anul trecut a atras 99,1 milioane de telespectatori, însă brandurile de pe tot globul caută să cumpere publicitate la Halftime, ceea ce a dus la creşterea preţului de la 37.500 de dolari pentru Super Bowl I în 1966, la 368.200 de dolari pentru Super Bowl XVIII în 1983, şi chiar la o creştere gargantuescă de la 4 milioane de dolari pentru o reclamă în urmă cu doar 10 ani.

Valoarea publicităţii la Super Bowl părea să fie pusă sub semnul întrebării spre sfârşitul anilor 2010; preţurile pentru o reclamă de 30 de secunde scăzând semnificativ (de la 5,4 milioane de dolari la 5,2 milioane de dolari) pentru prima dată în istoria jocului. 

Dar, din moment ce Super Bowl-urile din 2020 şi 2021 s-au menţinut la un buy-in de 5,6 milioane de dolari pentru o reclamă, costurile au urcat din nou în stratosferă odată cu noul record din 2023 pentru difuzarea meciului de către Fox.

Vedeţi mai jos cele mai apreciate reclame de la Super Bowl de anul acesta: 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
super bowl

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.