Cine este antreprenorul care a avut ideea dezvoltării reţelei de magazine Lem's
Adrian Rizea, directorul comercial al Lemet, a avut ideea de a deschide magazine cu marca Lem’s, iar ritmul rapid al inaugurărilor de magazine a fost factorul principal care a ridicat cifra de afaceri a companiei fondată de tatăl său, Alexandru Rizea, în 1991, în condiţiile în care vânzările din piaţa de mobilă au scăzut. Rizea s-a implicat în afacerea dezvoltată de părinţii săi la terminarea facultăţii (ASE), la acea vreme producătorul de mobile Lemet având 20 de angajaţi şi câteva magazine de specialitate, mai ales în Bucureşti. În 2010, anul apariţiei în catalogul "Tineri manageri de top" lansat de Business Magazin, fabrica înfiinţată la Câmpina ajunsese la hale de producţie de 30.000 mp, 250 de angajaţi şi venituri de 34 de milioane de euro. Brandul creat de Rizea anunţă noi lansări în continuare, iar în 2014 numărul magazinelor Lem’s a ajuns la 85, iar vânzările la 57,4 milioane de euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro