Clienti via Facebook – cum s-au imprietenit damele de companie cu new media

Postat la 07 februarie 2011 107 afişări

In urma unui studiu efectuat pe 290 de dame de companie din New York, un cercetator a conchis ca 25% dintre ele isi castiga banii de pe urma clientilor veniti de pe Facebook.

Conform studiului realizat de Sudhir Venkastesh, profesor de sociologie al Universitatii din Columbia, Facebook aduce 25% din clientii celor 290 de dame de companie participante. Acest studiu a fost realizat acum trei ani, in New York, SUA, insa este de presupus ca acest procent a crescut semnificativ. Se pare ca Facebook a devenit o sursa importanta de clienti pentru damele de companie, apropiindu-se de cota adusa de catre agentiile matrimoniale (cea din studiu fiind de 31%).

Cititi mai multe pe www.apropo.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
internet,
afaceri,
clienti,
dame de companie,
Facebook
/actualitate/clienti-via-facebook-cum-s-au-imprietenit-damele-de-companie-cu-new-media-7959916
7959916
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.