Clienti via Facebook – cum s-au imprietenit damele de companie cu new media
In urma unui studiu efectuat pe 290 de dame de companie din New York, un cercetator a conchis ca 25% dintre ele isi castiga banii de pe urma clientilor veniti de pe Facebook.
Conform studiului realizat de Sudhir Venkastesh, profesor de sociologie al Universitatii din Columbia, Facebook aduce 25% din clientii celor 290 de dame de companie participante. Acest studiu a fost realizat acum trei ani, in New York, SUA, insa este de presupus ca acest procent a crescut semnificativ. Se pare ca Facebook a devenit o sursa importanta de clienti pentru damele de companie, apropiindu-se de cota adusa de catre agentiile matrimoniale (cea din studiu fiind de 31%).
Cititi mai multe pe www.apropo.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro