Coca-Cola HBC România: Am crescut capacitatea de producţie, astfel încât să devenim un hub de export pentru pieţele din Europa de Est şi Centrală

Autor: Florentina Niţu Postat la 10 iunie 2021 211 afişări

Reprezentanţii Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi non-alcoolice din România, spun că se concentrează pe creşterea capacităţii de producţie, astfel încât să devină un hub de export pentru pieţele din Europa de Est şi Centrală.

Coca-Cola HBC România: Am crescut capacitatea de producţie, astfel încât să devenim un hub de export pentru pieţele din Europa de Est şi Centrală

Reprezentanţii Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi non-alcoolice din România, spun că se concentrează pe creşterea capacităţii de producţie, astfel încât să devină un hub de export pentru pieţele din Europa de Est şi Centrală. 

„Am investit în linii noi de producţie pentru PET, sticlă returnabilă şi nereturnabilă şi într-o linie aseptica în fabricile din Timişoara şi Ploieşti. Prin aceste investiţii, am crescut semnificativ capacitatea de producţie pentru PET, RGB, NRGB şi FuzeTea, astfel încât să asigurăm diponibilitatea la raft a produselor noastre şi să devenim un hub de export pentru pieţele din Europa de Est şi Centrală”, au afirmat reprezentanţii Coca-Cola HBC România.

Coca‑Cola HBC deţine trei fabrici în România: la Ploieşti, Timişoara şi Poiana Negrii (jud. Suceava). În fabrica de la Poiana Negrii sunt în prezent trei linii de producţie şi sunt îmbuteliate brandurile Dorna – Izvorul Alb (apă plată), Dorna (apă carbogazoasă) şi Poiana Negri (apă carbogazoasă).

Compania a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 2,4 miliarde de lei, în scădere cu 11% faţă de anul precedent. Ea are în portofoliu mărcile de suc Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes, Cappy, de ceai Fuzetea, de apă Smart Water şi de ape minerale naturale Dorna şi Poiana Negri, iar în 2020, compania a dezvoltat şi produse cu conţinut scăzut sau fără zahăr.

Tot anul trecut, a adus pe piaţa locală brandul Costa Coffee, şi a început să distribuie şi băuturi alcoolice de la branduri de băuturi spirtoase premium, precum whiskey de la  Macallan, Highland Park, Naked Grouse, The Famous Grouse şi Wild Turkey, gin de la Bulldog şi Bickens, dar şi Skyy Vodka, Brugal Rum, Gin şi Espolon Tequila.

Însă, oficialii Coca-Cola HBC România spun că acum se confruntă cu instabilitatea sectorului HoReCa, pentru că „zeci de mii de clienţi sunt încă puternic impactaţi de restricţiile impuse pentru siguranţa tuturor”.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.