Compania internaţională de consultanţă în management Horváth a ales un al doilea partener din România, pe Maria Boldor, în urma unui proces de extindere care a vizat 5 parteneri la nivel global

Autor: Roxana Rosu Postat la 22 aprilie 2024 30 afişări

Compania internaţională de consultanţă în management Horváth a ales un al doilea partener din România, pe Maria Boldor, în urma unui proces de extindere care a vizat 5 parteneri la nivel global

Compania internaţională de consultanţă în management Horváth a anuntat alegerea unui nou partener din România, Maria Boldor, care are o experientă de 17 ani în cadrul echipei locale, ea alăturându-se celor circa 70 de parteneri ai grupului cu activitate în Europa, SUA, Orientul Mijlociu şi alte pieţe.

În total, Horváth a ales cinci noi parteneri din rândul echipe internaţionale.

Maria Boldor este specializată în proiecte strategice de transformare organizaţională şi operaţională a business-urilor, multe dintre acestea fiind regionale şi internaţionale, precum şi proiecte de transformare digital. Ea este al doilea partener ales din România, după Kurt Weber, cel care conduce echipa de la Bucureşti a Horváth, din 2025.

„Sunt încântată să contribui la iniţiativele noastre strategice de grup cu mentalitatea mea internaţională, leadership-ul empatic şi perspectiva regională. Cred în potenţialul de business şi oportunităţile de dezvoltare de pe piaţa românească şi din regiunea ECE. Îmi propun să cresc numărul de clienţi mulţumiţi, care aleg Horváth ca partener de încredere pentru iniţiativele lor de transformare. Şi nu în ultimul rând, vreau să inspir din ce în ce mai multe femei, precum şi tinere talente să reuşească în consultanţă”, a declarat Maria Boldor.

Horváth a încheiat anul fiscal 2023-2024 cu o creştere de 13% a vânzărilor, la 306 de milioane de euro, generate în special pe pieţele din Europa de Vest şi de Est, SUA şi Emiratele Arabe Unite, pe fondul creşterii proiectelor de transformare şi digitalizare.

„Faptul că am crescut la nivel de grup, în ultimii doi ani, cu mult peste media industriei, se datorează nu numai angajamentului excepţional al echipelor noastre extrem de motivate în fiecare zi, ci şi experienţei noastre, foarte căutate pe piaţă, în transformarea business-urilor şi a abilităţilor noastre excelente de implementare. Creşterea noastră este, de asemenea, condusă de afacerile noastre din ce în ce mai internaţionale", a declarat Helmut Ahr, CEO Horváth.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
alegere,
piata,
transformare,
crestere

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.