Companiile lumii nu sunt pregătite pentru Coronavirus. Ce trebuie să faceţi pentru a vă pune businessul la adăpost
Companiile nu sunt pregătite pentru criza provocată de extinderea Coronavirusului, încât acestea ar trebui să fie implicate proactiv, explică specialiştii Marsh, una dintre cele mai mari firme de asigurări din lume.
Chiar dacă responsabilitatea pentru măsurile de prevenţie aparţine autorităţilor, companiile trebuie să gestioneze propriile riscuri şi să ia măsuri pentru a-şi proteja atât angajaţii, cât şi integritatea financiară.
„Este esenţial pentru organizaţii să aloce resursele necesare pentru a-şi revizui strategiile şi planurile de continuitate a activităţii şi de reacţie în astfel de situaţii. În absenţa măsurilor preventive, efectele asupra companiilor nepregătite vor fi mult mai mari, vor întârzia recuperarea post-criză şi vor creşte costurile de răspuns, agravând efectele deja perturbatoare ale unui eveniment pandemic”, afirmă Cristian Fugaciu, CEO al Marsh România.
Unele companii iau în calcul scenarii pentru situaţii de urgenţă care pot afecta continuitatea activităţii.
Cu toate acestea, majoritatea organizaţiilor nu sunt pregătite pentru a face faţă efectelor asociate unei epidemii, precum: afectarea stării de sănătate a angajaţilor, îngreunarea operaţiunilor, a lanţului de aprovizionare şi modificarea contextului macroeconomic, consideră specialiştii Marsh România.
Firma de asigurări recomandă companiilor să acţioneze acum, să îşi protejeze angajaţii, să aibă grijă de interesele de business ale companiei şi să îşi securizeze lanţul de aprovizonare, fiind tot timpul la curent cu planurile colaboratorilor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro