CSR 2023. Every hand makes a difference
Motivaţie:
Potrivit reprezentanţilor UPS România, proiectul lor a plecat ca răspuns la realitatea îngrijorătoare cu care se confruntă copiii din România şi se adresează mai ales copiilor care provin din medii defavorizate. Conform statisticilor, în România 1 din 5 copii abandonează şcoala, principala cauză fiind sărăcia. Mai mult decât atât, 1 din 2 copii din România trăiesc în pragul sărăciei şi în condiţii extraordinar de dificile (părinţi cu un nivel scăzut de educaţie, copii crescuţi de bunici, flageluri sociale precum alcoolism şi violenţă domestică). „UPS a înţeles impactul profund pe care acţiunile colective îl pot avea în transformarea vieţii acestor copii, de aceea credem cu tărie că orice mână de ajutor poate face diferenţa, iar dacă vrem să facem o schimbare în lume, trebuie să începem cu noi înşine. Campania noastră urmăreşte să oprească ciclul privării de educaţie perpetuate de sărăcie şi să creeze un viitor mai echitabil pentru aceşti copii, ajutându-i să-şi continue educaţia”, spun reprezentanţii companiei.
Descrierea proiectului:
Colaborarea UPS România cu Asociaţia Ana şi Copiii a început în anul 2010. În perioada 2010-2021, au oferit mai multe granturi, dintre care unul în valoare de 20.000 de dolari, pentru relocarea centrului Ana şi Copiii din Bucureşti într-o clădire mai mare, mărind astfel numărul de copii pe care îi sprijineau de la 25 la 50. I-au sprijinit cu 50.000 de dolari pentru achiziţia unui teren în sectorul 3, iar mai apoi cu suma de 15.000 de dolari pentru împrejmuirea terenului. Anul acesta, în octombrie, urmează deschiderea celui mai mare centru de sprijin social şi educaţional din România, iar în 2022, au oferit un grant de 15.000 dolari pentru susţinerea activităţilor educaţionale cu copiii şi adolescenţii din programele Ana şi Copiii.
Totul a fost posibil cu sprijinul angajaţilor UPS România, care au dăruit din timpul lor liber în zile de weekend mii de ore de voluntariat şi care au participat la diverse acţiuni de voluntariat în cele trei centre de zi pentru copiii defavorizaţi aflate în îngrijirea Asociaţiei Ana şi Copiii. În timp, implicarea voluntarilor şi a companiei a crescut, fiind desfăşurate activităţi pe tot parcursul anului, iar proiectul de voluntariat a devenit unul pe termen lung şi a căpătat şi un nume simbolic „Every hand makes a difference”. La una din acţiunile de la Centrul Ana şi Copiii din Urlaţi, fotografia de grup a câştigat premiul de popularitate desfăşurat intern de UPS Foundation, proiectele Ana şi Copiii primind astfel un grant suplimentar de 500 de dolari.
Rezultate:
În fiecare an, voluntarii UPS România fac donaţii pentru susţinerea copiilor din centrele Asociaţiei. În perioada 2010-2022, UPS Foundation a investit în proiectele Asociaţiei Ana şi Copiii suma de 100.500 dolari. Numai în 2022, au dăruit comunităţii, prin intermediul asociaţiei, cca 400 de ore de voluntariat. Asociaţia Ana şi Copiii are în îngrijire trei centre: în Bucureşti (65 de copii), în Prahova (80 de copii), Călăraşi (80 de copii). Alţi 125 de copii şi adolescenţi sunt sprijiniţi direct în comunitatea lor. „Proiectul „Every hand makes a difference” a avut un impact profund asupra comunităţii pe care o deserveşte. „Copiii din familiile sărace au acum un refugiu unde primesc hrană, sprijin academic şi emoţional din partea personalului dedicat din centre. Aici, ei nu sunt doar beneficiari, ci sunt trataţi cu respect şi empatie, ceea ce le oferă un sentiment de apartenenţă. Pe măsură ce cresc, îşi fac prieteni, capătă curaj să meargă înainte şi speră la o viaţă mai bună atunci când vor creşte mari. Prin intermediul activităţilor creative, precum pictura şi modelajul, ei îşi descoperă talentele şi învaţă unii de la alţii. Proiectul le oferă oportunităţi de a participa la ieşiri în scop educaţional, în tabere, la teatru, inclusiv vizite la muzeu, lărgindu-le orizonturile. În plus, sunt sprijiniţi cu rechizite, încălţări, hăinuţe, consiliere psihologică şi tot ceea ce le este necesar să meargă la şcoală. De asemenea, părinţii primesc sprijin material, medical, juridic şi ajutor în găsirea unui loc de muncă”, spun reprezentanţii companiei. În viitor, şi-au propus să continue colaborarea cu Asociaţia Ana şi Copiii şi să diversifice acţiunile de voluntariat, astfel încât să ajute cât mai mulţi copii: „Vrem să le transmitem mesajul că nu sunt uitaţi de lume şi că pot zâmbi în fiecare zi. Acest angajament se aliniază misiunii globale a UPS de a avea un impact pozitiv asupra comunităţilor pe care le deservim, asigurându-ne că cei mai vulnerabili dintre noi primesc sprijinul şi oportunităţile pe care le merită”.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro