CSR 2023. Glovo Academy
Motivaţie:
„Recunoaştem importanţa afacerilor locale şi ne angajăm să contribuim la progresul şi digitalizarea acestora. Date fiind deficitul informaţiilor antreprenoriale, complexitatea, dinamismul şi concurenţa specifice industriei HoReCa, considerăm că există o nevoie constantă pentru programe de educaţie special create şi personalizate, în mod special pentru IMM-uri”, spun reprezentanţii companiei. Potrivit lor, o serie de cercetări pe care le-au realizat în piaţă pe acest segment au arătat că 59% dintre IMM-urile chestionate sunt încrezătoare că un partener de tehnologie le va ajuta să rămână competitive pe piaţă; aprox. 40% dintre acestea se consideră nepregătite pentru viitor, mai ales în contextul unei crize globale, şi apreciază ca fiind benefică implicarea unui partener tehnologic care să îi ajute să înţeleagă mai bine piaţa şi nevoile clienţilor; contextul pandemic a influenţat companiile să fie mai atente la mediul digital; 49% dintre companiile respondente au început să lucreze cu parteneri de livrare în pandemie, iar peste jumătate dintre acestea susţin că experienţa digitală devine mai importantă decât cea obişnuită. Astfel, din dorinţa de a fi un aliat digital al partenerilor săi, compania a creat Glovo Academy, o iniţiativă care sprijină şi împuterniceşte comunitatea partenerilor Glovo din industria ospitalităţii, oferindu-le cunoştinţele, instrumentele şi legăturile necesare pentru a creşte şi a avea un impact pozitiv asupra afacerilor şi comunităţilor lor.
Scopul programului este să ofere resursele adecvate pentru micile afaceri în plină ascensiune, iar odată cu absolvirea Glovo Academy, acestea să-şi consolideze poziţia pe piaţă şi să obţină un avantaj competitiv prin aplicarea strategiilor şi a cunoştinţelor acumulate.
Descrierea proiectului:
Glovo Academy, un program construit sub umbrela Glovo Local, este un accelerator de informaţie menit să sprijine IMM-urile partenere în dezvoltarea durabilă a afacerilor lor. Programul propune o serie de soluţii digitale şi operaţionale pentru propriile canale şi magazine, instrumente care să-i ajute să-şi gestioneze operaţiunile şi să-şi dezvolte afacerile prin tehnici de marketing şi publicitate. Pe parcursul a 2-3 zile, cursanţii au avut acces la o serie de workshopuri şi cursuri susţinute de specialişti cu experienţă, ce au abordat teme precum: digitalizare, marketing, finanţe, operaţiuni, procese, proceduri operaţionale şi resurse umane. Programul cuprinde atât sesiunile educaţionale, cât şi oportunităţi de networking şi schimb de experienţă valoroase. La eveniment se pot înscrie toţi partenerii din categoria IMM, participanţii fiind selectaţi pe baza unor criterii de eligibilitate şi selecţie transparente. Proiectul a fost iniţiat de echipa de Impact şi Sustenabilitate, cu sprijinul echipei de parteneri IMM şi a echipei de PR, realizat cu sprijinul Hospitality Culture Institute. Ediţia I s-a desfăşurat în iunie 2023, fiind dedicată IMM-urilor din Cluj-Napoca şi regiunea Transilvaniei, iar ediţia II, în octombrie 2023, pentru parteneri din Braşov, Craiova, Galaţi, Piteşti, Ploieşti, Buzău, Constanţa, Slatina şi Târgovişte. O ediţie se organizează în câteva luni, iar investiţia se ridică la câteva mii de euro/partener participant.
Rezultate:
Un număr de 20 de businessuri au absolvit în cadrul primei ediţii şi au fost predate peste 18 ore de cursuri într-o singură ediţie, urmându-se o interacţiune personalizată cu zece traineri experţi în HoReCa. Cursanţii Glovo Academy au acces la un proces complex şi complet de învăţare şi transformare. Aceştia acumulează cunoştinţe esenţiale în domenii cheie precum ingineria meniului, optimizarea lanţului de aprovizionare, coachingul şi motivaţia echipei lor. De asemenea, învaţă cum să îşi îmbunătăţească prezenţa online, să gestioneze eficient finanţele şi să creeze procese şi proceduri eficiente în afacerile lor. Programul facilitează conexiuni şi relaţii între parteneri, ceea ce contribuie la crearea unui ecosistem mai puternic şi mai rezilient al business-urilor din Horeca. Această comunitate de parteneri devine astfel o resursă valoroasă pentru sprijin reciproc, schimbul de idei şi experienţe în domeniul afacerilor lor fiind benefic pentru piaţa locală. Glovo Academy promovează creşterea durabilă şi succesul partenerilor Glovo, contribuind la dezvoltarea lor la potenţialul maxim. Aceasta nu este doar o oportunitate de formare, ci şi un angajament continuu pentru susţinerea creşterii partenerilor într-un mod sustenabil, dar şi pentru a contribui la piaţa businessurilor Horeca. Obiective viitoare sunt ca în program să fie incluşi alţi peste 100 de parteneri până la finalul anului viitor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro