CSR-ul, ca parte din business sau business în sine
La ediţia de anul acesta a catalogului dedicat proiectelor de responsabilitate socială, a cincea deja, iniţiativele de Corporate Social Responsibility sunt deja obligatorii şi pentru companiile din România - a devenit obligaţia companiei de a susţine oameni, comunităţi şi lumea per ansamblu. Să fii responsabil social înseamnă nu doar să respecţi obligaţiile legale, dar şi să mergi mai departe de atât, să investeşti în capitalul uman, în mediu şi în relaţiile cu toţi cei implicaţi în business.
Astăzi, iniţiativele de CSR nu mai sunt văzute doar ca un angajament filantropic, ci ca o strategie integrată în operaţiunile zilnice ale companiilor. Aceasta implică angajamentul faţă de angajaţi, mediu, comunitate şi guverne, având ca scop crearea unui impact pozitiv şi durabil asupra societăţii. Care este esenţial, de altfel, şi în viitorul unui business. Per ansamblu, citind proiectele de la an la an, am ajuns la concluzia că CSR-ul face societatea nu doar mai bună, ci şi mai creativă. Ca particularitate a acestui an am observat că educaţia a fost direcţia înspre care s-au îndreptat cele mai multe dintre companii – drept urmare şi ele cred că viitorul depinde de nivelul de educaţie al viitorilor colegi, lideri, clienţi. Un alt aspect care a apărut pentru prima dată între proiectele înscrise fii responsabil nu înseamnă neapărat să faci donaţii (ceea ce nu este de neglijat), dar poate să fie un business în sine, cum este cazul celor de la Ultragreens, pentru care sustenabilitatea a devenit plan de afaceri. Sperăm să vă găsiţi inspiraţia în proiectele de anul acesta şi să vedem în ediţiile următoare iniţiative de responsabilitate socială cel puţin la fel de creative ca cele din 2023!
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro