Cum a crescut Floria cu 40% anul trecut

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 02 februarie 2016 246 afişări

Floria.ro, divizia online a grupului Floria, a înregistrat în 2015 vânzări de flori în valoare de 1,05 milioane de euro, în creştere cu 40% faţă de anul 2014.

Cum a crescut Floria cu 40% anul trecut

La nivelul întregului Grup Floria, vânzările de flori au atins anul trecut 1,8 milioane de euro, cu 80% peste nivelul din 2014. Divizia online a generat 58% din valoarea vânzărilor.

Pe lângă creşterea cu 40% a diviziei online, motoarele creşterii au fost vânzările de flori către segmentul corporate şi comenzi speciale pentru evenimente personale sau de afaceri, precum şi deschiderea celor două florării din str. Ion Câmpineanu nr. 22 şi Piaţa Dorobanţi.

“2015 a fost cel mai bun an pentru dinamica Floria, atât în zona de online, unde am crescut intensiv, cu 40%, cu mult peste creşterea pieţei de vânzări online de flori, dar şi în zona offline, prin extinderea realizată în urma investiţiilor în cele două florării deschise în martie şi noiembrie”, declară Marina Popescu, director general Floria.ro.

În 2015, valoarea medie a unei comenzi livrate prin Floria.ro a fost de 228 lei, cu 8% mai mare faţă de anul anterior, când s-a situat la 210 lei. Din estimarile Floria.ro, valoarea medie a unei comenzi online de flori în România se situează la 170 lei.

„Valoarea medie a comenzii prin Floria.ro a crescut în ultimii ani, din două cauze cheie. Pe de-o parte este o consecinţă a poziţionării noastre, a adresării către un public rafinat, interesat de design floral şi servicii prompte, cum este livrarea în două ore de la finalizarea comenzii. Pe de altă parte, introducerea conceptelor de buchete, a produselor speciale, cu poveste, a contribuit într-o măsură semnificativă. Faptul că prin modul de livrare creăm experienţe memorabile destinatarilor buchetelor noastre este un factor care ne diferenţiază şi contribuie la a avea o comandă medie cu aproape 30% mai mare decat valoarea medie estimată din piaţa online din România”, adaugă Marina Popescu.

Ca şi anii trecuţi, livrările în Bucureşti au reprezintat 50% din total. În provincie, oraşele în care se livrează cele mai multe flori prin Floria.ro sunt Constanţa, Ploieşti, Iaşi, Braşov, Timişoara, Cluj Napoca şi Craiova.

Cel mai comandat produs pe Floria.ro în 2015 a fost “Aranjament floral cu dantelă”, în timp ce produsul – concept “Cucereşte-o”, prin care se livrează 101 trandafiri la intervale diverse de timp, are cea mai mare reprezentare din perspectivă valorică în vânzări.

Plata prin card rămâne modalitatea de plată preferată de clienţii Floria.ro, 84% dintre comenzi fiind achitate astfel. Procentul a crescut de la 75% în 2014.

“În 2015 Floria.ro şi-a diversificat modalităţile de plată prin introducerea opţiunilor de plată prin Bitcoin, ramburs pentru Bucureşti, numerar prin reţeaua Payzone şi prin Vodafone M-pesa. Însă plata prin card rămâne cea mai populară opţiune, pentru că are cel mai scurt timp până la confirmarea comenzii. Majoritatea clienţilor îşi doresc ca livrarea să aibă loc cât mai repede”, mai spune Marina Popescu.

Grupul Floria operează floraria online Floria.ro, reţeaua de florării Floria În Stradă, precum şi divizia Floria la Evenimente.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
online,
vanzari,
flori,
livrare,
comenzi,
Floria
/actualitate/cum-a-crescut-floria-cu-40-anul-trecut-15023638
15023638
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.