Cum a dus foamea la crearea unei afaceri de succes. Ce a reuşit acest tanăr a depăşit orice aşteptare

Autor: Ioana Matei Postat la 14 iulie 2019 475 afişări

Cum a dus foamea la crearea unei afaceri de succes. Ce a reuşit acest tanăr a depăşit orice aşteptare

Start-up-ul de comenzi de mâncare Deliveroo este unul dintre cele mai valoroase start-up-uri din Regatul Unit. Este evaluat la 2 miliarde de dolari - şi poate chiar şi mai mult - după ce Amazon şi-a anunţat implicarea în companie şi o investiţie de 575 de milioane de dolari.

Potrivit Business Insider, reprezentanţii start-up-ului speră la o nouă evaluare, de cel puţin 4 miliarde de dolari.

Compania a fost înfiinţată de Will Shu, un fost analist bancar care ura faptul că nu avea foarte multe opţiuni când trebuia să mănânce la birou. Cofondatorul şi CEO-ul Deliveroo, Will Shoo, a declarat publicaţiei internaţionale „i” în 2017 că ideea nu era „deloc complicată...oricine putea să o aibă.”

Dar Shu şi celălalt cofondator, Greg Orlowski, au transformat acest vis în realitatea în 2013, datorită unei concentrări de neclintit de a face livrarea mâncării cât mai uşoară. În prezent, această idee a fost recompensată cu o investiţie de 575 de milioane de dolari de la Amazon. Aplicaţia oferă servicii de livrare  pentru mii de restaurante, multe dintre acestea care nu oferiseră anterior posibilitatea de livrare a mâncării până la înfiinţarea start-up-ului. Reprezentanţii start-up-ului luau în calcul inclusiv vânzarea afacerii către Uber.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.