Cum a reuşit o puştoaică de 16 ani să câştige 48.000 de lire sterline cu o idee care este la indemâna orcui
Beau Jessup, o adolescentă britanică de 16 ani, face 48.000 de lire sterline pe an dintr-un site pe care l-a fondat pentru a ajuta părinţii chinezi să aleagă nume englezeşti copiilor lor, conform businessinsider.com.
Ideea i-a venit după ce a fost rugată să aleagă numele copiilor unor prieteni de familie în timpul unei călătorii în China. Părinţii chinezi dau adesea copiilor lor al doilea nume în engleză, în speranţa că vor găsi de muncă mai târziu în Marea Britanie, dar diferenţele culturale poate duce adesea la nume „jenante”, cum ar fi Gandalf sau Rolex. Studenta şi-a dat seama că aceasta era „o oportunitate de a ajuta poporul chinez să plece cu dreptul” şi a sugerat până acum numele a peste 220.000 de copii prin intermediul site-ul ei, SpecialName, care astăzi are vânzări de 16.000 de lire sterline pe lună.
„Când am fost în China prietenii părinţilor mei mă tot rugau să îi ajut cu nume pentru bebeluşii lor”, spune Jessup. „Ei consideră că un nume englezesc este vital, deoarece nu se poate utiliza un nume chinezesc pe e-mail sau pe o cerere de universitate in Marea Britanie. Iar numele englezesc îl ai pe viaţă”, adaugă ea.
Accesul limitat la internet în China înseamnă că oamenii nu pot folosi site-uri web de nume pentru copii, pe care familiile vorbitoare de limba engleză le pot utiliza, ceea determină părinţii să folosească nume nepotrivite pe care le-au auzit prin filme sau le-au citit online. Beau Jessup trimite trei sugestii posibile părinţilor prin intermediul We-chat, versiunea chineză a Whatsapp, iar numele alese se bazează pe trăsăturile de personalitate ale copilului, care pot varia de la perseverenţă la încredere sau optimism. După alegerea unui nume, părinţii se prezintă cu un certificat de nume pentru a celebra această ocazie.
Jessup se declară fericită pentru că joacă un rol în viaţa unui număr atât de mare de familii şi intenţionează să folosească banii câştigaţi a-şi plăti taxele de şcolarizare la universitate.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro