Cum îşi înşeală influencerii fanii prin cripto. Iată cum au evoluat tacticile lor
Ideea era foarte logică: să profite de popularitatea masivă a influencerilor şi de puterea criptomonedelor pentru a strânge bani pentru cei mai puţin norocoşi. Dar nu a funcţionat aşa.
Save the Kids este doar un exemplu de proiect criptografic în care influencerii şi-au exercitat influenţa asupra fanilor pentru a extrage mii de dolari, doar pentru ca proiectul să se prăbuşească la lansare.
Escrocii au profitat de zonele gri, de entuziasmul nebunesc în jurul cripto şi de lipsa de reglementare a industriei pentru a păcăli adepţii creduli să îşi investească banii. În total, escrocii din întreaga lume au luat acasă o sumă record de 14 miliarde de dolari în criptomonede în 2021.
Anul trecut, un grup de influenceri a început să promoveze o iniţiativă care, la suprafaţă, părea altruistă şi onorabilă. Iniţiativa era un token criptografic numit Save the Kids, despre care influencerii au pretins că va ajuta copiii aflaţi în dificultate şi, în acelaşi timp, le va aduce bani investitorilor săi.
Mai mulţi dintre influenceri erau conectaţi la FaZe Clan, o comunitate de jucători de sporturi electronice cu milioane de adepţi – mulţi dintre ei adolescenţi, scrie Time.
Ideea era foarte logică: să profite de popularitatea masivă a influencerilor şi de puterea criptomonedelor pentru a strânge bani pentru cei mai puţin norocoşi. Dar nu a funcţionat aşa.
Cititi mai multe pe www.alephnews.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro