Cum să faci o afacere pe Instagram. O tânără de 34 de ani povesteşte cum a reuşit să clădească un imperiu în mediul online
Compania de make-up a Hudei Kattan, Huda Beauty, a fost evaluată de Forbes la un circa 1 miliard de dolari. Anul trecut, Kattan a vândut o mică parte din participaţiile brandului său companiei TSG Consumer Partners LLC. Astfel, ea a devenit "primul influencer de beauty din social media care a atras un fond de capital privat”, spune Deborah Weinswig, fondatorul şi directorul executiv al Coresight Research, un think-tank de retail.
Kattan provine dintr-o familie de irakieni şi a crescut în Oklahoma, SUA. Ea a început să se joace cu produsele cosmetice de la vârsta de 9 ani. "Ca adolescentă, m-am simţit foarte neatractivă, asa ca întotdeauna am fost atrasă de produsele de make-up", spune ea. În 2008, a absolvit Universitatea din Michigan obţinând o diplomă în afaceri şi s-a alăturat familiei sale în Dubai. S-a mutat ulterior la Los Angeles pentru a studia la şcoala de make-up, apoi a revenit în Dubai, iar în 2010, la îndemnul uneia dintre surorile sale, a început un blog de frumuseţe.
Unul dintre primele sale clipuri de succes a fost Cele 10 porunci pentru a obţine un selfie perfect, care a strâns 2,5 milioane de vizionări. Când a lansat o colecţie de gene false în cadrul magazinului Sephora din Dubai, în 2013, într-o singură lună s-au vândut produsele estimate de retailer pentru un an.
În prezent, brandul său vinde 20 de tipuri de gene false, alături de colecţii de rujuri, creioane de buze şi fond de ten.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro