Cum sancţionează Mega Image angajaţii care înşală clienţii când acordă rest
Angajaţii lanţului de magazine Mega Image de la casele de marcat care nu acordă corect restul clienţilor pentru cumpărăturile făcute primesc sancţiuni “confidenţiale”, potrivit informaţiilor transmise de companie.
În situaţia în care un client nu primeşte restul de la casier şi depune ulterior o reclamaţie, acesta nu poate afla ce sancţiune administrativă a primit angajatul, deşi angajatul poate fi acuzat de comiterea unei infracţiuni.
Potrivit articolului 215 din codul penal, înşelăciunea este definită drept inducerea în eroare a unei persoane, prin prezentarea ca adevărată a unei fapte mincinoase sau ca mincinoasă a unei fapte adevărate, în scopul de a obţine pentru sine sau pentru altul un folos material injust şi dacă s-a pricinuit o pagubă, şi se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 12 ani.
“Măsurile interne sunt confidenţiale şi nu le putem face publice”, susţin oficialii Mega Image. Compania a refuzat să precizeze numărul de sesizări ale clienţilor care reclamă nereguli privind comportamentul angajaţilor sau privind neacordarea corectă a restului.
Fondat în 1995, Mega Image este cel mai mare lanţ de supermarketuri din România, cu o reţea ce va cuprinde miercuri 325 de magazine în Bucureşti, Constanţa, Ploieşti, Piteşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image (172), Shop&Go (148) şi AB COOL FOOD (1).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro