Cum se mai transformă lumea fumătorilor: Philip Morris a lansat şi în România două variante noi de IQOS
Compania Philip Morris a lansat săptămâna aceasta două produse noi, IQOS 3 şi IQOS 3 Multi, mizând pe clienţi mai sofisticaţi şi pe cererea de tutun încălzit din piaţa locală, potrivit informaţiilor publicate de companie.
Preţurile noilor produse pleacă de la 500 de lei, încadrându-se drept un produs premium în comparaţie cu versiunile anterioare ale dispozitivului.
Dispozitivele au fost disponibile în primă fază în Japonia, Coreea de Sud, Rusia, Germania, Elveţia, Marea Britanie şi Columbia începând cu luna noiembrie, iar de luna aceasta este disponibil în toate pieţele în care s-au vândut şi produsele anterioare IQOS, inclusiv în România.
„Scopul nostru este ca astfel de îmbunătăţiri să fie lansate şi mai frecvent în viitor, pentru ca din ce în ce mai mulţi fumători să renunţe la ţigări, până vom obţine cu adevărat o lume fără fum”, a declarat Mirek Zielinski, preşedinte al inovaţiei în cadrul Philip Morris International, potrivit site-ului official al companiei.
Ambiţia noastră este ca până în 2025 cel puţin 40 de milioane de fumători de ţigări PMI (Philp Morris International) să treacă la produse fără fum, transmite compania.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro