Cum şi-a propus un brand românesc de bijuterii să vândă diamante accesibile şi cui se adresează

Autor: Ioana Matei Postat la 12 iulie 2024 1267 afişări

Cum şi-a propus un brand românesc de bijuterii să vândă diamante accesibile şi cui se adresează

Diamantele create în laborator, prietenele cele ele mai bune ale tinerelor generaţii? Grupul românesc Teilor a anunţat recent lansarea unui nou brand de bijuterii, DAAR, care promite să aducă pe piaţa din România o serie de bijuterii inovatoare, adresându-se în special generaţiilor tinere. 

„DAAR marchează o evoluţie firească a grupului TEILOR HOLDING, este o direcţie clară prin care adresăm componenta de inovaţie în industrie. Vrem să răspundem preferinţelor audienţelor young, prin introducerea bijuteriilor cu diamante create în laborator şi prin construirea unui portofoliu de produse inspiraţional”, descrie Andreea Dîscă, Chief Operating Officer al DAAR, motivaţia lansării unui nou brand în cadrul grupului de bijuterii. Pornit în Piteşti în urmă cu circa trei decenii de antreprenorul Florin Enache, lanţul de bijuterii Teilor a ajuns în prezent la 70 unităţi, răspândite la nivel regional, în România, Polonia. Ungaria, Bulgaria şi Cehia. Portofoliul DAAR include o gamă diversă de bijuterii, de la cele din aur şi argint, până la bijuterii cu diamante create în laborator, în principiu cu preţuri mai reduse decât în cadrul celorlalte branduri ale reţelei (Teilor, Teilor Exclusive „DAAR este un laborator creativ care adresează o diversitate mare de bijuterii, într-o varietate de stiluri şi categorii estetice. DAAR este un loc de joacă, astfel că focusul va fi pe dezvoltarea şi lansarea de colecţii proprii, cu design in-house”, adaugă Andreea Dîscă. 

În ceea ce priveşte profilul clienţilor, brandul DAAR se adresează în special tinerelor generaţii. „DAAR este propriul nostru experiment dedicat tinerelor generaţii, celor care îşi lasă imaginaţia să treacă de bariere sau limite mentale, de stil sau atitudine. Vorbim cu cei care iubesc bijuteriile, care le poartă ca parte a unui stil de viaţă, celor care simt esenţa tinereţii şi se bucură acum şi aici, de ce e în prezent”, spune Iulia Novac, Marketing Director TEILOR & DAAR. Viziunea brandului, potrivit Iuliei Novac, este de a crea o comunitate vibrantă şi incluzivă care apreciază inovaţia şi exprimarea de sine prin bijuterii. „DAAR are mai multe varietăţi şi conotaţii, în funcţie de unghiul din care îl privim. Pe lângă expresia vizuală sesizabilă, redată de acel dublu A şi sonoritatea pe care o atrage, naming-ul te duce cu gândul la celebrul 'dar', tradus prin 'cadou' în mai multe limbi. DAAR are la bază şi acea mişcare de rotaţie care te invită într-un schimb de idei”, descrie Iulia Novac denumirea brandului. 

Compania şi-a propus să lanseze 10 astfel de magazine. „Ne dorim să avem o creştere sustenabilă şi profitabilă pe termen lung, iar acest obiectiv se reflectă în reţeaua de magazine DAAR, axată pe o dezvoltare la nivel naţional. Vrem să creştem dezirabilitatea brandului în rândul Gen Z şi Millennials prin acest look fresh şi aspiraţional, cât şi prin accesibilitatea oferită de experienţa omnichannel”, descrie Andreea Dîscă d obiectivele pe termen lung ale brandului. 

DAAR plănuieşte să lanseze colecţii cu design in-house, reflectând un stil unic şi recognoscibil. Andreea Dîscă precizează: „Dezvoltarea de colecţii proprii reprezintă un pilon strategic în zona comercială & produs pentru brand-ul DAAR, fiind un element cheie pentru construirea unei identităţi distincte.”

Strategia omnichannel este esenţială pentru DAAR, combinând experienţele online şi offline pentru a spori vizibilitatea şi accesibilitatea brandului. Extinderea reţelei de magazine fizice va completa această strategie, oferind clienţilor o experienţă premium şi de încredere. La nivel consolidat, TEILOR SRL a înregistrat o cifră de afaceri de 269,7 milioane de lei şi un profit net consolidat de 10 milioane de lei. Grupul TEILOR plănuieşte să extindă reţeaua de magazine DAAR în următorii 5 ani, vizând în principal oraşele mari şi mijlocii din România.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe prosport.ro

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.