DCS investeste 400.000 de euro in propriul call-center

Autor: Anca Arsene-Barbulescu Postat la 10 noiembrie 2010 42 afişări

Compania de telecomunicatii Digital Cable Systems a anuntat astazi deschiderea la Campulung Muscel un centru de relatii cu clientii, in urma unei investitii de aproximativ 400.000 de euro.

Centrul de suport tehnic si comercial functioneaza de mai bine de cateva luni si deserveste clientii AKTA, divizia Digital Cable Systems adresata in exclusivitate consumatorilor individuali. Demersurile pentru deschiderea unui asemenea centru de relatii cu clientii au inceput inca din luna martie a acestui an, iar din luna august exista 20 de angajati.

"Dezvoltarea afacerii a facut necesara existenta unui sistem centralizat de preluare a sesizarilor de la clienti, control si urmarire a solutionarii lor, sistem care sa masoare continuu eficienta organizatiei", a spus Dinu Malacopol, directorul executiv al Digital Cable Systems. Deocamdata insa, centrul de suport acopera doar serviciile de televiziune analogica si digitala, urmand sa fie extins si pentru serviciile de internet si telefonie.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
telecom,
DCS,
investitie,
call-center,
Campulung
/actualitate/dcs-investeste-400-000-de-euro-in-propriul-call-center-7704903
7704903
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.