DCS investeste 400.000 de euro in propriul call-center
Compania de telecomunicatii Digital Cable Systems a anuntat astazi deschiderea la Campulung Muscel un centru de relatii cu clientii, in urma unei investitii de aproximativ 400.000 de euro.
Centrul de suport tehnic si comercial functioneaza de mai bine de cateva luni si deserveste clientii AKTA, divizia Digital Cable Systems adresata in exclusivitate consumatorilor individuali. Demersurile pentru deschiderea unui asemenea centru de relatii cu clientii au inceput inca din luna martie a acestui an, iar din luna august exista 20 de angajati.
"Dezvoltarea afacerii a facut necesara existenta unui sistem centralizat de preluare a sesizarilor de la clienti, control si urmarire a solutionarii lor, sistem care sa masoare continuu eficienta organizatiei", a spus Dinu Malacopol, directorul executiv al Digital Cable Systems. Deocamdata insa, centrul de suport acopera doar serviciile de televiziune analogica si digitala, urmand sa fie extins si pentru serviciile de internet si telefonie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro