DCS: Serviciile de internet cresc in ciuda crizei
Digital Cable Systems a inregistrat in acest an o crestere de peste 60% a serviciilor de intrenet si transmisiuni de date in segmentul clientilor de business, prin divizia Dial Telecom, si de 45% in cazul Akta, in randul clientilor rezidentiali.
"Dupa cum estimam inca de la inceputul anului, Internetul a fost linia de business care a generat o crestere semnificativa, care s-a accelerat in aceasta toamna odata cu incheierea concediilor si cu sezonul back-to-school", spune Dinu Malacopol, directorul executiv al Digital Cable Systems. "Romania are in continuare de recuperat un decalaj semnificativ in ceea ce priveste accesul la internet, in special in zona rurala", a adaugat el.
Numarul de abonamente pentru servicii de internet a crescut cu 61% pentru Dial Telecom, in timp ce serviciile de voce au crescut cu doar 40 de procente, iar numarul clientilor activit a fost cu 19% mai mare. Dial Telecom, divizia de business a Digital Cable Systems, a raportat pentru prima jumatate a acestui an afaceri cu peste 40% mai mari comparativ cu perioada similara din 2009. In intreg anul trecut, afacerile diviziei s-au ridicat la 5 milioane de euro.
In ce priveste Akta, numarul abonamentelor la internet a crescut in perioada ianuarie-octombrie cu 45%. Cele de voce au crescut cu 200%, explicatia fiind faptul ca serviciile au fost lansate in luna august a anului trecut si au devenit disponibile la nivel national in 2010.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro