De ce a vandut Heineken mai multa bere?
Heineken Romania raporteaza o crestere de 7% a cifrei de afaceri pentru 2010, comparativ cu 2009, ajungand la 1.124 milioane lei brut si la 934 milioane lei net. “In 2010, Heineken Romania a inregistrat o crestere de 7% a cifrei de afaceri, comparativ cu 2009, in ciuda trendului descendent al pietei de bere din Romania", spune Jan Derck van Karnebeek, managing director Heineken Romania.
Intre elementele care au influentat rezultatele se numara, conform lui Karnebeek strategia pe termen lung de a ne concentra pe cota de piata in valoare dar si investitiile in marci, precum si concentrarea asupra activelor de baza ale companiei.
"In plus, ne-am imbunatatit abilitatea de a genera lichiditati prin revizuirea atenta a investitiilor, prin programele de cost management si prin managementul capitalului de lucru", mai spune Karnebeek.
In 2010, volumul Heineken Romania a crescut cu 6% fata de anul 2009. Cresterea se datoreaza in principal evoutiei marcilor Ciuc Premium si Bucegi.Conform Asociatiei Berarii Romaniei, in 2010, piata de bere din Romania a scazut cu aproximativ 3,5% fata de 2009, fiind afectata de scaderea puterii de cumparare a romanilor.
Recesiunea economica ce a afectat piata de bere din Romania a determinat unele schimbari in comportamentul de consum al romanilor, unii dintre acestia alegand sa consume berea acasa in loc sa iasa in oras.Heineken Romania are 4 fabrici situate in Miercurea Ciuc, Constanta, Craiova si Mures si 1.100 de angajati.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro