De ce ar trebui să vă gândiţi de două ori înainte de „a da like”
O campanie demarată de TBWA din India – una dintre cele mai mari agenţii de publicitate din lume, cunoscută pentru ideile şocante pe care le răspândeşte, a creat a creat adevărate controverse în ce priveşte like-urile folosite pe facebook, potrivit businessinsider.com.
Deşi agresivitatea pe Facebook este într-adevăr problematică, campania este dusă la extrem.
Potrivit afişelor create de agenţia indiană "în interesul fanilor Facebook", un like poate să ducă de la rănirea sentimentelor cuiva până la declanşarea unei revoluţii.
Puţin mai devreme în luna aceasta, s-a folosit o altă abordare de controlare a activităţii excesive pe facebook: Unbaby me. Extensia Chrome a fost creată în doar două săptămâni şi transformă pozele bebeluşilor în poze cu apusuri, pisici sau alte imagini senzaţionale.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro