De ce au crescut cu 20% vânzările de vin ale Domeniilor Ostrov

Autor: Ioana Matei Postat la 27 noiembrie 2013 144 afişări

Producătorul de vinuri Domeniile Ostrov a înregistrat în al treilea trimestru din 2013 o creştere a cifrei de afaceri cu peste 20 procente faţă de aceeaşi perioadă a lui 2012, depăşind 10 milioane lei.

De ce au crescut cu 20% vânzările de vin ale Domeniilor Ostrov

Compania a pariat în 2013 pe creşterea sectorului HoReCa şi pe o nouă gamă de vinuri premium baricate care cuprinde cinci sortimente, toate grupate sub denumirea Domeniile Ostrov Reserve, cu soiurile Sauvignon Blanc, Muscat Ottonel, Chardonnay, Cabernet Sauvignon şi Merlot.

”Anul acesta ne-am concentrat mai mult pe dezvoltarea sectorul HoReCa, ceea ce a dus la creşterea cu 5% a ponderii acestui sector în totalul vânzărilor, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Românii consumă tot mai mult vinuri premium. Deşi Gama Reserve a fost lansată la sfârşitul anului trecut, în doar un an au fost vândute peste 7500 sticle cu vin”, declară Oana Belu, acţionar Domeniile Ostrov.

Sectorul de retail reprezintă 70% din totalul vânzărilor Domeniile Ostrov. Cele mai vândute game de vinuri în această perioadă în retail, au fost cele din gama Domeniile Ostrov cu soiurile Sauvignon Blanc, Muscat Ottonel, Chardonnay, Cabernet Sauvignon şi Merlot.

”Rezultatele pozitive înregistrate în al treilea trimestru din acest an se datorează şi creşterii de consum a vinurilor autohtone din ultimii ani. Românii au înţeles că avem la raft vinuri autohtone, bune şi le aleg din ce în ce mai mult pe acestea în detrimentul celor importate. Din totalul vânzărilor din retail cea mai mare pondere au avut-o vinurile din gama Domeniile Ostrov, aproximativ 25%, soiul Muscat Ottonel este vedeta anului”, declară Oana Belu.

Pentru sfârşitul lui 2013 oficialii companiei estimează menţinerea creşterii de 20% înregistrată în 2012 şi în al treilea trimestru din 2013.

Domeniile Ostrov reprezintă brandul umbrelă sub care se comercializează gamele de vinuri ale podgoriei Ostrov, care se întinde pe 1300 de hectare. Alături de podgoria de viţă de vie compania mai deţine aproape 500 de hectare de pomi fructiferi şi 200 de hectare de legume.

Gamele producătorului Domeniile Ostrov sunt listate în retailul tradiţional şi în HoReCa, dar şi în lanţurile internaţionale precum Metro, Real, Carrefour, Mega Image, Lidl, Cora sau Kaufland.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
vanzari,
vin,
vinuri
/actualitate/de-ce-au-crescut-cu-20-vanzarile-de-vin-ale-domeniilor-ostrov-11724938
11724938
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.