Desenul care a distrus o întreagă campanie McDonald’s de sărbători
Atunci când alegeţi numele unei companii, produs sau un nou design, trebuie să fiţi atenţi la toate unghiurile în care poate fi abordată respectiva alegere. Apoi, este util să îi rugaţi şi pe oamenii pe care îi cunoaşteţi să facă acelaşi lucru.
Concluziile aparţin jurnaliştilor publicaţiei Entrepreneur, în urma unui exemplu recent, care are legătură cu recipientele pentru băuturi de sărbători folosite de McDonald's şi care s-au dovedit a nu fi foarte inspirate.
Un client care şi-a cumpărat o astfel de băutură a făcut un desen simplu pe pahar, iar întreaga conotaţie a mesajului transmis - ”Decembrie este aici! Simţiţi spiritul sărbătorilor cu o McCafe Peppermint Mocha!” - s-a schimbat.
”Este un semnal că nu ar trebui să uităm de copilul din noi sau - poate, să angajăm un consultant de 14 ani când luăm astfel de decizii de marketing”, concluzionează editorii Entrepreneur.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro