Discovery achiziţionează Scripps Networks Interactive pentru 14,6 miliarde de dolari
Discovery achiziţionează Scripps Networks Interactive, care deţine mai multe canale de televiziune, printre care Travel Channel, pentru 14,6 miliarde de dolari, au transmis, luni, companiile, potrivit Reuters.
Achiziţia, finalizată noaptea trecută, aduce împreună audienţa majoritară feminină a Scripps, compania care deţine în portofoliu canalele HGTV, Travel Channel şi Food Network şi audienţa preponderant masculină a canalelor Animal Planet şi Discovery Channel, deţinute de Discovery.
Prin intermediul achiziţiei, Discovery poate reduce din cheltuieli şi poate folosi emisiunile Scripps pentru a-şi extinde accesul internaţional.
Discovery plăteşte 70% cash şi 30% acţiuni pentru Scripps.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro