Discuţii între ANPC şi furnizorii de utilităţi, pe tema deficienţelor în relaţia cu clienţii
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a demarat o serie de discuţii cu reprezentanţii furnizorilor de utilităţi publice, respectiv Distrigaz Sud Reţele, Engie România SA şi Enel România, anunţă autoritatea, într-un comunicat
În urma centralizării, la nivel naţional, a sesizărilor primite de la consumatori au fost puse în discuţie următoarele probleme: întârzieri nejustificate în efectuarea lucrărilor de execuţie ale branşamentelor; întârzieri în realizarea branşamentelor din cauza relaţiei dintre entităţiile emitente de avize; majorările facturilor făra o informare corectă, completă şi precisă în prealabil a consumatorilor, majorări urmate de recalculări; necesitatea stabilirii unui grup de lucru la nivelul entităţilor implicate în domeniul furnizorilor de utilităţi.
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a propus constituirea unui birou unic pe lângă consiliile locale din care să facă parte toate entităţile emitente de avize şi autorizaţii ce vizează debranşarea/bransarea populaţiei de la utilitaţi publice. De asemenea, ANPC a propus desemnarea unui reprezentant al fiecărui furnizor de utilităţi la nivel de judeţ în vederea urgentării soluţionării sesizărilor consumatorilor.
"Această propunere a avut la baza proiectul pilot desfăşurat la nivelul Judeţului Constanţa în perioada 2018-2019 în cadrul căruia atât Consiliul Judeţean, cât şi furnizorii de utilităţi din judeţul Constanţa au realizat un grup eficient de lucru în folosul consumatorilor", a precizat Horia-Miron Constantinescu, Preşedinte ANPC.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro