Disney are previziuni sumbre cu privire la numarul de abonaţi Disney+
Walt Disney Co. se aşteaptă să piardă zeci de milioane de abonaţi faţă de ultima ţintă declarată public în 2024 pentru serviciul de streaming Disney+, potrivit unor persoane familiarizate cu acest subiect, conform Bloomberg.
Obiectivul de 215 milioane până la 245 de milioane de abonaţi a fost stabilit în august 2022 de către CEO-ul de atunci, Bob Chapek. În februarie, Bob Iger, care a redevenit CEO-ul companiei, a declarat că Disney nu va mai furniza previziuni privind numărul de abonaţi.
Disney+ a pierdut clienţi din cauza creşterii preţurilor, precum şi a prăbuşirii cererii în India, după ce compania nu a reuşit să obţină drepturile de streaming pentru cricket. Acest lucru a determinat conducerea să concluzioneze că nu va atinge acele cifre anterioare, au declarat persoanele, care au cerut să nu fie identificate discutând despre obiectivele interne.
În ultimul an, atenţia Wall Street s-a mutat de la cifrele de înscriere la platformele video online la profitabilitate, iar Disney şi-a redus pierderile diviziei sale de streaming cu sute de milioane de dolari în ultimele trimestre.
Creşterile de preţuri au ajutat. Iger a majorat preţul Disney+ de la lansarea sa în 2019, ca parte a unui efort de a ajunge la profitabilitate în activitatea de streaming încă de anul viitor.
Acţiunile Disney au crescut cu 1,2%, la 84,48 dolari la închiderea de la New York. Anterior, joi, Bloomberg News a relatat că Nexstar Media Group Inc. şi antreprenorul din domeniul audiovizualului Byron Allen şi-au exprimat separat interesul de a cumpăra reţeaua ABC şi posturile de televiziune locale ale Disney.
Compania caută în continuare să crească numărul de clienţi pentru Disney+. O înţelegere anunţată săptămâna aceasta cu Charter Communications Inc, furnizorul de cablu nr. 2 din SUA, va include Disney+ în pachetul cu serviciul Spectrum TV, adăugând milioane de noi clienţi.
În 2020, a stabilit un obiectiv de până la 260 de milioane de abonaţi până la sfârşitul anului fiscal 2024 pentru Disney+ şi produsul Hotstar în India, înainte de a reduce obiectivul anul trecut.
Compania a încheiat al treilea trimestru fiscal cu 146,1 milioane de abonaţi Disney+.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro