Disputa Telekom - Discovery continuă. Americanii spun că nu au cerut operatorului să majoreze preţurile

Autor: Adrian Seceleanu Postat la 18 februarie 2020 257 afişări

Gigantul american Discovery nu are nicio legătură cu majorările de preţuri operate de Telekom România, deciziile privind tarifele aparţinând în totalitate operatorului, au declarat reprezentanţii companiei în replică la afirmaţiile făcute săptămâna trecută de Andreas Elsner, directorul comercial pe segmentul rezidenţial în cadrul companiei de comunicaţii.

Disputa Telekom - Discovery continuă. Americanii spun că nu au cerut operatorului să majoreze preţurile

Gigantul american Discovery nu are nicio legătură cu majorările de preţuri operate de Telekom România, deciziile privind tarifele aparţinând în totalitate operatorului, au declarat reprezentanţii companiei în replică la afirmaţiile făcute săptămâna trecută de Andreas Elsner, directorul comercial pe segmentul rezidenţial în cadrul companiei de comunicaţii. 

„Suntem din nou surprinşi de declaraţiile făcute recent de Telekom. Discovery nu a solicitat o creştere a tarifelor. Le-am oferit celor de la Telekom mai mult conţinut valoros, fără o creştere a preţurilor -  un exemplu fiind drepturile noi pentru Circuitul ATP de pe Eurosport. Orice creştere a preţurilor abonamentelor Telekom este în totalitate la latitudinea operatorului şi nu are nicio legătură cu Discovery”, a declarat Victoria Davies, prim vicepreşedinte, general manager pentru Discovery în Europa Centrală şi de Est, ţările mediteraneene şi Asia centrală.

Elsner declarase săptămâna trecută că Telekom ar fi trebuit să majoreze şi mai mult tarifele dacă        ar fi păstrat posturile TV de la Discovery în grilă. „„Discovery Group a fost super inflexibil în discuţii. Dacă am fi păstrat Discovery în condiţiile propuse de ei creşterea noastră de preţuri din acest an nu ar fi trebuit să fie de 2 lei pe abonament ci de 2 euro, ar fi trebuit să creştem preţurile cu 2 euro. Nu avea sens să facem asta.“ Elsner a susţinut şi că Telekom primeşte o ofertă de preţ mult mai mare faţă de compania de cablu Digi, liderul pieţei locale de televiziune. „Dacă aş primi de la Discovery preţul oferit Digi aş semna imediat pentru conţinut, dar nu vreau să plătesc facturile pentru întreaga piaţă.“, a spus el.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
discovery,
preturi,
operator,
majorare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.