DKV a ajuns la afaceri de 232 mil. euro în România
Furnizorul independent de carduri de combustibil DKV Euro Service a finalizat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 232 de milioane de euro, ceea ce reprezintă o creştere cu 19,5% faţă de anul precedent şi cu 8% mai mult decât estimarea iniţială a companiei, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii DKV. În comparaţie cu 2015, baza de clienţi pentru România a înregistrat o creştere cu 36 de procente.
Prezentă pe piaţa locală de nouă ani, DKV Euro Service s-a dezvoltat constant de atunci. “Pentru anul 2017 DKV se va concentra pe dezvoltarea serviciilor şi a reţelei de parteneri locali pentru a valorifica tendinţa pozitivă a pieţei pe care o observăm. Piaţa din România are un potenţial mare de dezvoltare – sunt peste 36.000 de companii active atât în domeniul transportului de mărfuri, cât şi al celui de persoane. Cota de piaţă spre care ţintim în acest an este de 15% din segmentul de transport internaţional şi o cifră de afaceri de 260 de milioane de euro. Recent au fost obţinute şi ultimele aprobări ale parteneriatul dintre DKV Euro Service, T-Systems International şi Daimler AG, pentru joint venture-ul care va dezvolta platforma Toll4Europe. Aceasta va permite colectarea tuturor taxelor de drum, de poduri şi de tunel utilizând acelaşi dispozitiv unic. Introducerea acestui proiect este planificată pentru anul 2018”, declară Robert Vass, country manager.
Clienţii DKV şi utilizatorii aplicaţiei DKV APP au de acum acces la şi mai multe informaţii privind costurile combustibillilor deoarece compania a extins transparenţa preţurilor carburanţilor în Uniunea Europeană cu trei noi pieţe. Astfel, după Germania şi Franţa, DKV oferă în timp real şi preţurile carburanţilor din Italia, Spania şi Portugalia.
De asemenea, serviciile online ale companiei devin din ce în ce mai populare în rândurile clienţilor. Platforma eServices a DKV Euro Service cuprinde instrumente on line de tipul DKV app, DKV Maps, DKV Interfaces, DKV Cockpit, DKV eReporting cu ajutorul cărora clienţii îşi pot reduce substanţial efortul de administrare, întrucât au acces oricând la date şi informaţii diverse şi importante pentru business-ul lor: acces în timp real la preţul carburantului din mai multe ţări, planificator de rute, detalii despre rambursări de taxe, precum şi harta punctelor de acceptanţă etc.
DKV pune la dispoziţia clienţilor cea mai mare reţea cu staţii de carburanţi şi parteneri de servicii din Europa, cu peste 65.500 de puncte de acceptanţă în 42 de ţări europene. În România, clienţii DKV pot beneficia de o reţea locală extinsă, de peste
700 de staţii (LUKOIL, MOL, OMV / Petrom, Oscar Downstream, Gazprom, Socar, Smart Diesel, Aral etc).
Anul trecut, compania germană a adăugat aproximativ 5.000 de noi staţii de carburanţi reţelei sale din Europa şi a devenit partener oficial pentru operatori de taxe de drum din mai multe ţări europene.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro