Cele mai responsabile companii din România: Grupul Bosch - Donează un zâmbet
Motivaţie
Grupul Bosch şi-a propus ca prin strategia sa de responsabilitate socială să susţină cinci piloni: sprijin şi mentorat pentru tinere talente; sprijinirea copiilor, tinerilor şi bătrânilor defavorizaţi; proiecte de construcţie de case şi şcoli pentru persoane defavorizate; susţinerea organizaţiilor care contribuie la asigurarea sănătăţii pentru persoane cu diferite afecţiuni; campanii de împădurire, acţiuni de ecologizare sau reciclare.
Descrierea proiectului
Bosch a dezvoltat în ultimii ani, în zonele în care compania este prezentă, campania de responsabilitate socială Donează un zâmbet. În cadrul acestei iniţiative, Bosch a susţinut direcţiile menţionate mai sus oferind donaţii în produse şi fonduri unor organizaţii nonguvernamentale, instituţii sociale sau de învăţământ. De asemenea, prin această campanie internă, Bosch şi-a încurajat angajaţii să se implice activ în proiectele sociale, împreună cu organizaţii caritabile partenere precum SOS Satele Copiilor, Concordia, Habitat for Humanity, Fundaţia Regina Maria, Mai Mult Verde, Let’s do it Romania, Adfaber, Little People şi altele.
Rezultate
Prin acţiunile sale, compania şi-a propus să contribuie la asigurarea unui trai decent pentru familiile fără multe posibilităţi financiare. În acest sens, Bosch s-a implicat anul trecut în cel mai mare proiect de construcţie accelerată din Europa, Big Build, iniţiat de Habitat for Humanity. Proiectul a avut loc în perioada 1-5 octombrie 2018 la Cumpăna, în judeţul Constanţa. 45 de voluntari din toate entităţile Bosch din România au construit, în doar cinci zile, două din cele 36 de case care găzduiesc acum mai multe familii. Mai mult decât atât, angajaţii Bosch din Timişoara au donat peste 1.600 de bonuri de masă pentru familiile din Timiş. Bosch a venit şi în sprijinul mai multor sute de copii aflaţi în grija unor organizaţii precum Complexul de Servicii Sociale Giurgiu, Asociaţia Concordia sau Organizaţia SOS Satele Copiilor. Voluntarii de la Bosch din Bucureşti au renovat şi dotat cu mobilier şi electrocasnice centre sociale, oferindu-le copiilor un spaţiu practic şi modern şi locuri de joacă nou amenajate pentru ei.
Venituri în anul 2017
416 mil. euro
Număr de angajaţi
7.000
Valoarea InvestiţieI (2017)
100 mil. euro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro