DPD România lansează Paketshop, serviciul de ridicare şi predare directă a coletelor

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 17 decembrie 2014 524 afişări

DPD România, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţă de coletărie şi curierat expres, anunţă lansarea unei reţele de ridicare şi predare directă a coletelor, sub brandul DPD Paketshop. Disponibilă în 85 de sedii la nivel naţional, reţeaua Paketshop este o soluţie de gestionare a livrărilor, menită să ofere alternative clientului final indiferent că acesta doreşte să ridice sau să trimită un colet.

DPD România lansează Paketshop, serviciul de ridicare şi predare directă a coletelor

Serviciul se adresează atât persoanelor fizice, cât şi celor juridice, cu predilecţie celor din zona B2C. Cele două componente, ridicarea unui colet sau predarea lui pentru a fi trimis, permit expeditorului să îşi gestioneze mai eficient livrările iar destinatarului să aibă o alternativă în plus de preluare a coletului comandat sau de predare a unui colet pentru a fi livrat oriunde în ţară sau în Europa.

În reţeaua Paketshop clienţii pot beneficia de serviciile obişnuite DPD, atât livrări naţionale cât şi internaţionale, cu toate caracteristicile lor (2 încercări de livrare, sms-uri de prealertare a destinatarului, depozitarea coletului de până la 7 zile, etc).

Clienţii vor primi asistenţă din partea unui specialist DPD şi vor beneficia de ambalaj gratuit. Dimensiunile coletului trebuie să se încadreze în limita a 300x200x200 mm. DPD Paketshop poate fi folosit în peste 70 de oraşe la nivel naţional.

Anul acesta, de Black Friday, într-o săptămână, volumul livrărilor DPD, la nivel naţional, a fost echivalentul volumelor înregistrate într-o lună obişnuită, iar Paketshop a contribuit la atingerea unei rate de retur mai mică decât în anii trecuţi.

Implementarea DPD Paketshop în România este un proiect care face parte din planul investiţional 2014, care a presupus  dezvoltarea unui software avansat de gestionare a reţelei, optimizarea procesului de livrare şi interacţiune cu clienţii finali, integrarea cu sistemele existente DPD şi cu cele ale partenerilor, pe lângă costurile directe operaţionale de deschidere şi gestionare locaţii.

„Gestionarea eficientă a timpului este doar una din problemele de astăzi. Informaţia circulă cu rapiditate, aşteptările clienţilor de la furnizorii de servicii au crescut, iar companiile sunt nevoite să pună mereu la dispoziţie cele mai rapide şi eficiente soluţii. De exemplu, de Black Friday, ca în fiecare an, au apărut probleme în respectarea termenelor de livrare, iar companiile de curierat au fost nevoite să ia măsuri. DPD a lansat serviciul de ridicare/predare directă a coletelor, Paketshop. În cazul cumpărăturilor online, clientul final poate opta pentru ridicarea coletului dintr-unul din cele 85 de puncte de lucru DPD Paketshop. Astfel, comanda pleacă din depozitul magazinului online, ajunge în sediul DPD Paketshop şi îşi aşteaptă destinatarul pentru o perioadă de până la 7 zile pentru a fi ridicat. Curierul câştigă prin reducerea ratei de retur şi prin eliminarea unei adrese de livrare suplimentare, iar clientul este mulţumit că îşi poate ridica pachetul oricând doreşte, rapid şi simplu.” declară Lucian Aldescu, CEO al DPD România.

Cu peste 3  milioane colete livrate zilnic, DPD este unul dintre liderii internaţionali ai serviciilor de coletărie şi curierat express.  Compania deţine cea mai importantă reţea rutieră din Europa şi livrează în 230 de ţări din lume. DPD are 24.000 angajaţi şi o flotă de 18.000 de vehicule, care operează în peste 800 de locaţii din 40 de ţări. Acţionarul majoritar, cu 83,32 % din acţiuni, este GeoPostGroup, subsidiară aflată în proprietatea grupului francez La Poste. Cu o cifră de afaceri consolidată de peste 4,4 miliarde euro în 2013, GeoPost este în prezent al doilea cel mai mare furnizor de servicii de curierat şi coletărie din Europa.

DPD România, parte din GeoPost Group, este activă pe piata locală din 2008, prin preluarea Pegasus, prima companie de livrări urbane din România, înfiinţată în 1997. În prezent, DPD România are peste 500 de angajaţi (inclusiv francizele), 72 depozite şi livrează zilnic peste 15.000 de colete.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/dpd-romania-lanseaza-paketshop-serviciul-de-ridicare-si-predare-directa-a-coletelor-13726379
13726379
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.