Elefant.ro raportează o creştere de 40% a vânzărilor cu ocazia evenimentelor Single's Day şi Black Friday
În urma reducerilor implementate cu ocazia evenimentelor de shopping Singles’ Day şi Black Friday, platforma elefant.ro a obţinut vânzări cu 40% mai mari faţă de anul anterior. „Rezultatele campaniilor de Singles’ Day şi Black Friday din acest an au fost determinate exclusiv de investiţiile pe care le-am realizat în ultimii ani în infrastructura tehnică, logistică şi echipă", spune Radu Meteş, head of marketing la elefant.ro.
Cea mai mare comandă de Singles’ Day s-a ridicat la 4.700 de lei şi a inclus 66 de produse, iar cea mai mare comandă de Black Friday a avut valoare de 38.880 de lei şi a fost plasată de un cumpărător din Bucureşti.
Cele mai multe produse comandate într-o singură tranzacţie au fost în număr de 227, iar cel mai scump produs vândut a fost un cărucior pentru bebeluşi ce a costat aproximativ 2.200 de lei. Pe parcursul perioadei de reduceri pe platforma elefant.ro s-au comandat sute de mii de cărţi, iar produsele cel mai căutate au fost: jucăriile, parfumurile, cărţile, ceasurile, produsele home&deco şi cele din categoria vin&gourmet. Comenzile de pe telefoane mobile şi tablete s-au ridicat la 84% din total, cel mai mare procent de până acum, iar plata cu cardul a reprezentat 40% din total.
Cele mai multe comenzi au fost plasate din Bucureşti, urmat de Timiş, Iaşi, Cluj, Braşov, Constanţa şi Prahova. În oraşele unde sunt deschise puncte de livrare marca elefant.ro sau easybox, peste 40% dintre comenzi au fost plasate cu ridicare din aceste pickup-points.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro