Elena Udrea, despre scandalul frunzei: "O facatura interna sau externa, pentru a face praf un lucru facut in folosul tarii"
Ministrul Turismului si Dezvoltarii Regionale crede ca toate controversele legate de lansarea brandului turistic romanesc sunt consecinta unei "facaturi" pornite atat din exteriorul tarii, cat si din mediul intern, menite sa compromita imaginea Romaniei.
"Stiti ca brandul s-a lansat, cu mare tam-tam, noi eram la Shanghai si in Romania tocmai se descoperise, cu un sfert de ora inainte, un site al unei firme de transport care folosea un element din logo, si anume frunza, pentru ca apoi, dupa o luna, site-ul sa dispara, pentru ca firma nu a existat niciodata, nu apare nicaieri la Registrul Comertului din Irlanda! Ce mai, a fost o facatura ca sa compromita un lucru in folosul tarii care ar trebui sustinut de toata lumea, mi-e greu sa spun cat de interna si cat de internationala", a explicat Elena Udrea.
Detalii pe www.gandul.info.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro