Elena Udrea, despre scandalul frunzei: "O facatura interna sau externa, pentru a face praf un lucru facut in folosul tarii"

Postat la 01 octombrie 2010 20 afişări

Ministrul Turismului si Dezvoltarii Regionale crede ca toate controversele legate de lansarea brandului turistic romanesc sunt consecinta unei "facaturi" pornite atat din exteriorul tarii, cat si din mediul intern, menite sa compromita imaginea Romaniei.

"Stiti ca brandul s-a lansat, cu mare tam-tam, noi eram la Shanghai si in Romania tocmai se descoperise, cu un sfert de ora inainte, un site al unei firme de transport care folosea un element din logo, si anume frunza, pentru ca apoi, dupa o luna, site-ul sa dispara, pentru ca firma nu a existat niciodata, nu apare nicaieri la Registrul Comertului din Irlanda! Ce mai, a fost o facatura ca sa compromita un lucru in folosul tarii care ar trebui sustinut de toata lumea, mi-e greu sa spun cat de interna si cat de internationala", a explicat Elena Udrea.

Detalii pe www.gandul.info.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
turism,
Elena Udrea,
brand de tara,
frunza,
THR/TNS
/actualitate/elena-udrea-despre-scandalul-frunzei-o-facatura-interna-sau-externa-pentru-a-face-praf-un-lucru-facut-in-folosul-tarii-7436779
7436779
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.