eMag estimează vânzări de 400 de milioane de lei în ziua de Black Friday de anul acesta. Care este produsul cel mai căutat de către români?

Autor: Andra Stroe Postat la 09 noiembrie 2018 203 afişări

Compania eMag, care a lansat pe piaţa locală în urmă cu opt ani ziua de Black Friday, se aşteaptă pentru vinerea de Black Friday de anul acesta la o creştere a vânzărilor de până la 400 de milioane de lei, conform CEO-ului companiei, Iulian Stanciu. Anul trecut, compania a înregistrat vânzări de 360 de milioane de lei.

eMag estimează vânzări de 400 de milioane de lei în ziua de Black Friday de anul acesta. Care este produsul cel mai căutat de către români?

Anul acesta, reducerile se vor aplica pentru 1.000 de branduri şi 3 milioane de produse, cu 50% mai multe faţă de anul trecut, din oferta companiei dar şi a altor 6.000 de vânzători din marketplace; reducerile însumate vor fi de circa 220 de milioane de lei, anunţă reprezentanţii companiei. Pentru livrare, reprezentanţii eMag au stabilit contracte cu firmele de curierat Fun Curier, Same Day şi Urgent Cargus, dar şi cu 600 de oficii ale Poştei Române. 

Anul trecut, cele mai dorite produse au fost televizoarele, urmate de smartphone-uri, laptopuri şi frigidere. Categoria de produse fashion a înregistrat cea mai mare creştere, potrivit executivului eMag. Comparativ cu vânzările în mediul urban, Iulian Stanciu a remarcat „o creştere mai mare în mediul rural. Estimăm că va ajunge anul acesta la 30% din total comenzi”. Potrivit executivului companiei, consumul de produse electrocasnice pe piaţa locală este la o treime faţă de Cehia şi de şase ori mai mic faţă de Germania. Cu toate acestea, pentru ziua de Black Friday de anul acesta compania se aşteaptă la 55.000 de clienţi în plus faţă de anul trecut. „Se vând 50.000 de case sau locuinţe noi în România. 1 din 4 români îşi utilează locuinţa de Black Friday”, a afirmat Stanciu.

Pentru a susţine traficul de pe site în ziua de Black Friday, compania a investit anul acesta 2,5 de milioane de euro în servere, servicii de hosting şi cloud. O altă investiţie importantă, de 65 de milioane de euro, a fost făcută pentru construirea unui depozit de 126.000 mp (de două ori cât amprenta Casei Poporului), „cel mai mare depozit din Sud-Estul Europei”, potrivit executivului companiei, cu o capacitate de 2 milioane de produse de dimensiuni medii şi mari, realizată de firma prahoveană Bau Construct.  

Dacă în 2011 reprezentanţii companiei au înregistrat în ziua de Black Friday sub 1 milion de vizitatori şi un trafic nesemnificativ pe dispozitivele mobile, anul trecut traficul site-ului a crescut la 8,3 milioane de vizite, din care aproape 70% a fost înregistrat de pe dispozitivele mobile. De asemenea, în urma unui parteneriat cu Raiffeisen care constă în emiterea unor carduri de cumpărături eMag, cererea până în prezent a fost de aprox. 15.000 de carduri.

După încheierea zilei de Black Friday, vânzările companiei nu scad, ci, dimpotrivă, aceasta „reprezintă un start al perioadei de cumpărături din decembrie." 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
companie,
black friday,
emag

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.