eMAG: Numărul comenzilor înregistrate de antreprenorii care vând pe marketplace-ul regional al companiei s-a majorat cu 23% în 2023

Autor: Cristina Bellu Postat la 12 iunie 2024 72 afişări

eMAG: Numărul comenzilor înregistrate de antreprenorii care vând pe marketplace-ul regional al companiei s-a majorat cu 23% în 2023

Cei 56.000 de selleri care vând pe marketplace-ul regional eMAG, în România, Bulgaria şi Ungaria, au înregistrat în 2023 cu 23% mai multe comenzi faţă de anul precedent, evoluţie susţinută şi de investiţii de 251 mil. lei realizate de companie în ultimii trei ani pentru susţinerea antreprenoriatului.

Doar în ultimul an ponderea produselor vândute de către selleri pe platforma eMAG a ajuns la peste 60% în toate cele trei ţări, arată datele companiei prezentate în cadrul Sellers’ Day 2024, eveniment regional hibrid dedicat antreprenorilor care vând pe eMAG Marketplace, la care au luat parte peste 1.300 de selleri din Sud-Estul Europei.

„De oriunde ar activa, toţi sellerii de pe platforma eMAG Marketplace beneficiază de acelaşi pachet menit să le asigure o creştere sustenabilă: programul cross-border, Fulfilment by eMAG, Genius, lansat de curând în Bulgaria şi Ungaria sau programul Ads. Prin intermediul acestor programe uşor de accesat ei pot ajunge la clienţii din cele trei ţări mai uşor, fără a fi nevoiţi să facă investiţiile pe care deschiderea de teritorii noi o presupune”, explică Stejara Pircan, Senior VP eMAG România, Bulgaria şi Ungaria.

Sellerii de pe eMAG Marketplace care au vândut anul trecut într-o altă ţară decât cea de origine prin intermediul programului cross-border au adus pe platformă peste 10,1 milioane de oferte, dublu faţă de anul precedent. Programul cross-border le-a adus sellerilor de pe platformă vânzări suplimentare de 37%. Din programul cross-border fac parte 12.000 de sellerii români.

Programul Fulfilment by eMAG a atras în ultimul an 3500 de selleri care beneficiază şi de livrări internaţionale din România către Bulgaria şi Ungaria, iar volumul de produse pe care l-au vândut prin program a fost cu 71% mai mare faţă de anul precedent.

Lansat de curând în Bulgaria şi Ungaria, Genius, programul cu livrare gratuită şi oferte exclusive reprezintă un vector de creştere pentru selleri care îl folosesc. Astfel anul trecut au atras o conversie de două ori mai mare pentru produsele listate în Genius.

eMAG Ads, programul prin care sellerii îşi cresc  numărul vizitelor pe pagina de produs şi, implicit, conversia, a atras anul trecut de 2,5 mai multe produse faţă de 2022. Totodată traficul pentru produsele promovate prin Ads a fost cu 39% mai mare.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.