Fondatorii dyfashion, retailer de modă românesc ajuns la un deceniu de activitate: „Credem cu tărie în susţinerea producţiei locale şi în beneficiile care vin în timp în urma acestor acţiuni. Colaborarea cu producătorii români a fost şi este cheia succesului nostru”
Ajuns luna aceasta la un deceniu de activitate, retailerul online cu capital 100% românesc DY Fashion, lansat cu o investiţie de 15.000 de euro, spune că în acest interval a înregistrat peste 1 milion de rochii vândute online şi estimează să încheie anul curent cu o cifră de afaceri de 5 milioane de euro, se arată într-un comunicat. În 2020, cifra de afaceri a fost de aproximativ 17,4 milioane de lei (cca. 3,5 mil. euro).
În perioada evenimentelor, bonul mediu de cumpărături pe site-ul companiei este 400 de lei, iar în perioadele normale coşul mediu ajunge la 300-350 de lei. În medie, pe dyfashion.ro se realizează 12.000-14.000 de comenzi pe lună, iar cele mai multe comenzi vin din Bucureşţi, Cluj-Napoca, Braşov, Iaşi, Constanţa, Timişoara.
În prezent, pe site se regăsesc peste 29.000 articole diferite de la cele mai populare branduri româneşti, plus colecţiile proprii. În topul celor mai căutate produse de pe dyfashion.ro sunt rochiile, in proportie de 85%. Clientele DY Fashion caută ţinute pentru evenimente private, pentru birou, dar şi outfituri de zi cu zi.
Retailerul dyfashion.ro comercializează online doar produse vestimentare româneşti realizate de ateliere, fabrici de confecţii şi branduri româneşti. Din momentul lansării din anul 2012, unul dintre obiectivele antreprenorilor Irina şi Dragoş Aipu, fondatorii DY Fashion, a fost susţinerea şi promovarea producţiei locale de fashion. „În cei 10 ani de când am lansat DY Fashion am decis să apelăm la micilie ateliere şi fabrici de confecţii româneşti pentru a le promova produsele în magazinul online în primul rând datorită calităţii produselor, net superioară rochiilor aduse din alte ţări, şi în al doilea rând pentru a susţine aceşti producători şi afacerile lor. Credem cu tărie în susţinerea producţiei locale şi în beneficiile care vin în timp în urma acestor acţiuni. Colaborarea cu producătorii români a fost şi este cheia succesului nostru”, afirmă cei doi.
Un alt obiectiv al businessului online este creşterea notorietăţii brandului propriu DY Fashion, mărirea capacităţii de producţie şi creşterea numărului de modele din colecţiile proprii. Brandul propriu a fost lansat în 2021 în colaboarare cu designerul Irina Muşat. În momentul de faţă, 10% din vânzări sunt acoperite de brandul propriu, iar până la finalul anului 2022 reprezentanţii DY Fashion estimează o creştere de până la 20%.
Compania investeşte constant în digitalizarea platformei magazinului online şi optimizarea proceselor, având ca obiectiv creşterea eficienţei echipei, din care fac parte 30 persoane. Investiţiile anuale în dyfashion.ro se ridică la peste 2 milioane euro (inclusiv investiţiile în promovare).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro