Francezii de la Leroy Merlin pariază pe comerţul online şi listează pe platformă toate produsele din portofoliu
Retailerul francez de bricolaj Leroy Merlin anunţă că, începând din această lună, întregul portofoliu de produse este disponibil în magazinul online, cu livrare în toată ţara. Prin această strategie, compania estimează dublarea veniturilor generate de segmentul e-commerce în următoarele luni.
Retailerul francez de bricolaj Leroy Merlin anunţă că, începând din această lună, întregul portofoliu de produse este disponibil în magazinul online, cu livrare în toată ţara. Prin această strategie, compania estimează dublarea veniturilor generate de segmentul e-commerce în următoarele luni.
„Dacă acum doi ani era bine pentru un retailer să aibă un segment de e-commerce, acum însă a devenit o necesitate. Din strategia noastră pe piaţa locală nu poate lipsi o abordare omnicanal, care să includă posibilitatea clienţilor de a achiziţiona online produsele cu livrare la domiciliu oriunde în ţară. În prezent, estimăm că jumătate, poate chiar şi mai mult, dintre clienţii noştri accesează site-ul Leroy Merlin înainte de a cumpăra din magazin sau invers”, spune Frédéric Lamy, CEO Leroy Merlin România.
Clienţii vor avea posibilitatea să cumpere online sau să comande telefonic, alegând din cele 30.000 de produse care alcătuiesc gama completă a retailerului.
Printre categoriile nou adăugate în magazinul online sunt produsele de dimensiuni mari şi medii precum materialele de construcţii sau utilajele, cu precizarea că politica de preţ a produselor comercializate online este identică cu cea aplicată în magazinele fizice ale retailerului francez.
„Vom continua să ne dezvoltăm accelerat bazându-ne pe această tendinţă, prin vânzarea online a unui număr din ce în ce mai mare de produse, inclusiv a celor de volume mari şi mizăm pe extinderea gamelor în viitorul apropiat”, adaugă Frédéric Lamy.
În ultimul an, în topul celor mai populare categorii de produse din magazinul online Leroy Merlin s-au aflat produsele de grădinărit, decoraţiunile şi uneltele. Odată cu dezvoltarea segmentului e-commerce şi integrarea online a întregii oferte, compania estimează că acest top se va schimba în următoarele luni, cu focus pe materialele de construcţii, uşi, ferestre sau pardoselile.
Leroy Merlin are în prezent peste 2.500 de angajaţi şi operează 19 magazine pe piaţa locală. În afara Capitalei, magazine Leroy Merlin există în Suceava, Oradea, Timişoara, Cluj-Napoca, Sibiu, Constanţa, dar şi în alte oraşe.
Retailerul de bricolaj originar din Franţa a intrat pe piaţa locală în urmă cu circa nouă ani, prin deschiderea unui magazin pe Şoseaua Chitilei din Bucureşti. Câţiva ani mai târziu, în 2014, Leroy Merlin a preluat reţeaua de 15 magazine BauMax, ca urmare a deciziei austriecilor de a vinde operaţiunile din România. Magazinele au fost trecute sub brandul Leroy Merlin, iar ulterior francezii au continuat să deschidă unităţi pe piaţa locală.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro