GRAFICUL SĂPTĂMÂNII. Efectul nevăzut al crizei
Una dintre cele mai interesante statistici privitoare la efectele crizei în economie priveşte situaţia inovaţiei în rândul companiilor româneşti.
Potrivit INSSE, ponderea companiilor din industrie şi servicii care au inovat în materie de produse, procese, organizare şi marketing în perioada 2010-2012 a fost de numai 20,7%, în scădere cu 10,1% faţă de perioada 2008-2010. În industrie, potenţialul inovator a scăzut cu 7,7%, la 22,4%, iar în servicii cu 12,9%, la 18,8%.
Doar 4 din 10 întreprinderi mari şi 2 din 10 IMM au inovat: din total, 14,4% au aplicat numai metode noi de organizare sau de marketing, 1,9% au introdus numai produse şi/sau procese noi sau îmbunătăţite semnificativ, iar 4,4% au introdus atât produse şi/sau procese noi, cât şi metode de organizare şi/sau de marketing noi sau îmbunătăţite semnificativ.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro