Greşeala profesorilor care poate afecta dezvoltarea optimă a elevilor

Postat la 28 februarie 2017 533 afişări

Greşeala profesorilor care poate afecta dezvoltarea optimă a elevilor
Profesorii care evită orice fel de contact tactil cu elevii în timpul orelor comit, de fapt, un abuz asupra copiilor, potrivit ultimelor cercetări.
 
Membrii Societăţii de Psihologie Britanice afirmă că profesorii care nu-şi ating elevii atunci când aceştia sunt fericiţi, supăraţi sau îngrijoraţi, le fac rău acestora, afectând bunul mers al dezvoltării lor.
 
„Profesorii nu îşi dau seama cât de importantă este atingerea şi că, lipsa atingerii este, în sine, o formă de abuz psihologic”, a explicat psihologul pediatru Sean Cameron, relatează Gândul. 
 
Părerea sa este împărtăşită de psihologii din întreaga lume, care fac apel către toate şcolile să schimbe atitudinea profesorilor în ceea ce priveşte contactul tactil cu elevii, explicându-le şi părinţilor că atingerile nu doar că sunt necesare, ci constituie o parte integrată a relaţiei profesor-elev. 
 
Cititi mai multe pe www.descopera.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.