Greşeala profesorilor care poate afecta dezvoltarea optimă a elevilor
Profesorii care evită orice fel de contact tactil cu elevii în timpul orelor comit, de fapt, un abuz asupra copiilor, potrivit ultimelor cercetări.
Membrii Societăţii de Psihologie Britanice afirmă că profesorii care nu-şi ating elevii atunci când aceştia sunt fericiţi, supăraţi sau îngrijoraţi, le fac rău acestora, afectând bunul mers al dezvoltării lor.
„Profesorii nu îşi dau seama cât de importantă este atingerea şi că, lipsa atingerii este, în sine, o formă de abuz psihologic”, a explicat psihologul pediatru Sean Cameron, relatează Gândul.
Părerea sa este împărtăşită de psihologii din întreaga lume, care fac apel către toate şcolile să schimbe atitudinea profesorilor în ceea ce priveşte contactul tactil cu elevii, explicându-le şi părinţilor că atingerile nu doar că sunt necesare, ci constituie o parte integrată a relaţiei profesor-elev.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro