Grupul hotelier Orbis a avut venituri de 160 de milioane de euro în prima jumătate a anului
Grupul hotelier Orbis a înregistrat în prima jumătate a anului 2017 o creştere de 6,2% a veniturilor, până la 160 de milioane de euro şi o creştere solidă a EBITDA, de 23,1%, până la 47,6 milioane de euro.
Grupul îşi continuă dezvoltarea într-un ritm rapid, potrivit informaţiilor trimise de reprezentanţii companiei. În prima jumătate a anului 2017, Orbis a semnat şapte noi contracte de de franciză şi de management pentru un total de 940 de camere, ceea ce va permite grupului să intre în două noi destinaţii – Serbia şi Bosnia-Herţegovina – chiar anul acesta. Pe lângă expansiunea bazată pe francize şi contracte de management (light assets), Orbis continuă dezvoltarea a şase proiecte subsidiare (560 de camere în total), care se vor alătura Grupului în următorii ani. În ansamblu, planurile de dezvoltare ale Orbis sunt foarte solide, asigurate de 40 de hoteluri – respectiv 4,800 de camere noi, ce îi consolidează creşterea sustenabilă. Compania rămane, de asemenea, activă pe piată în căutarea unor ţinte potenţiale de achiziţie datorită poziţiei sale puternice de numerar.
După faza de refinanţare şi de buyback a hotelurilor din Budapesta, Orbis se află în faza modernizării, pentru a asigura o performantă mai bună şi o rentabilitate mai mare a investiţiilo, potrivit informaţiilor trimise de reprezentanţii companiei. În prima jumătate a anului 2017, Orbis a cheltuit 122 milioane capex (inclusiv buyback-ul a 6 hoteluri). Printre proiectele actuale de renovare se numără: Mercure Budapest City, Mercure Budapest Buda, Novotel Kraków City West şi Novotel Poznan Center, care va fi impărtit în două hoteluri-Novotel şi Ibis. Compania este convinsă că interioarele hotelului reînnoite, în conformitate cu ultimele tendinţe în design, impreună cu o abordare autentică a clienţilor, bazată pe abordarea personală, se vor reflecta în rezultate şi mai bune.
"Performanţa noastră remarcabilă în prima jumătate a anului 2017 şi perspectivele pozitive pentru următoarele luni se reflectă în previziunile operaţionale EBITDA pentru anul 2017, de 106-108 milioane EUR. Viitorul arată promitător. Continuăm consolidarea celor trei piloni strategici: Performantă, Portofoliu şi Oameni pentru a ne imbunătăti poziţia în regiune şi pentru a afişa rezistentă la posibile recesiuni economice. Grupul Orbis devine tot mai puternic datorită strategiei sale consecvente şi durabile. "- a rezumat Gilles Clavie, preşedintele Orbis.
„Clienţii voiau să facă totul foarte repede, ieftin, iar la final să iasă perfect”
Grupul hotelier Orbis a înregistrat în prima jumătate a anului 2017 o creştere de 6,2% a veniturilor, până la 160 de milioane de euro şi o creştere solidă a EBITDA, de 23,1%, până la 47,6 milioane de euro.
Grupul îşi continuă dezvoltarea într-un ritm rapid, potrivit informaţiilor trimise de reprezentanţii companiei. În prima jumătate a anului 2017, Orbis a semnat şapte noi contracte de de franciză şi de management pentru un total de 940 de camere, ceea ce va permite grupului să intre în două noi destinaţii – Serbia şi Bosnia-Herţegovina – chiar anul acesta. Pe lângă expansiunea bazată pe francize şi contracte de management (light assets), Orbis continuă dezvoltarea a şase proiecte subsidiare (560 de camere în total), care se vor alătura Grupului în următorii ani. În ansamblu, planurile de dezvoltare ale Orbis sunt foarte solide, asigurate de 40 de hoteluri – respectiv 4,800 de camere noi, ce îi consolidează creşterea sustenabilă. Compania rămane, de asemenea, activă pe piată în căutarea unor ţinte potenţiale de achiziţie datorită poziţiei sale puternice de numerar.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro