Grupul polonez PKN, cu venituri anuale de 24 mld. euro, analizează o extindere în România. Reprezentanţii gigantului s-au întâlnit cu premierul Ludovic Orban la Palatul Victoria
Daniel Obajtek, CEO şi preşedinte al boardului PKN ORLEN, s-a întâlnit joi cu premierul Ludvic Orban şi ministrul economiei, Virgil Popescu, pentru a discuta potenţiale oportunităţi de investiţii ale gigantului polonez din industria petrolieră şi petrochimică pe piaţa din România.
”Peisajul dificil în care operăm nu reprezintă doar o provocare uriaşă, este şi o oportunitate care poate da naştere unor noi investiţii. Suntem parteneri serioşi de afaceri pentru jucătorii europeni, ceea ce înseamnă că rămânem deschişi oportunităţilor care ne pot întări business-ul. Căutăm şi explorăm oportunităţi atractive de creştere. Cred că întâlnirea din România a fost de succes, în termeni de o posibilă extindere a planurilor strategice ale companiei”, a spus Daniel Obajtek.
”Polonia şi România sunt unite de legături de prietenie şi de parteneriate, şi prin valorile comune pe care le împărtăşesc. Relaţiile dintre cele două guverne sunt de asemenea foarte bine. Din punct de vedere economic, business-urile poloneze sunt prezente pe piaţa din România, există multe investiţii cu capital polonez. Suntem de asemena fericiţi că jucătorii regionali de statura PKN Orlen sunt interesaţi de piaţa din România. Sper ca întâlnirea de astăzi să ăpaveze calea spre o nouă cooperare”, a spus Ludovic Orban, premierul României.
Discuţiile au fost în cea mai mare parte în jurul strategiei PKN Orlen pentru tranziţia energetică. Grupul PKN este prezent pe piaţa din România de aproximativ şapte ani prin produse pe bază de bitum şi produse petrochimice.
PKN este una dintre cele mai mari companii poloneze, listată la bursa de la Varşovia, fiind în top 10 cei mai mari emitenţi cu o capitalizare de 17,1 miliarde de zloţi (3,7 mld. euro). Potrivit raportărilor financiare ale companiei, anul trecut ar fi avut venituri de 111 mld. zloţi polonezi, adică 24 mld. euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană