Horaţiu Ţepeş, Bilka: Lucrăm intens la un proiect de fabrică în ţările vecine. Sper ca până la final de an să avem ceva conturat. Din afacerile de 248 mil. euro în 2023, Bilka a exportat în valoare de 40 mil. euro
„Suntem într-adevăr, aşa cum am spus mai devreme, fiind în industria materialelor de construcţii şi dependenţi de piaţa domestică, suntem sugrumaţi în desfacerea pe pieţele vecine, pentru că nu avem acolo fabrică. Lucrăm intens la proiectul ăsta. Sper ca până la final de an să avem ceva conturat cu producţia într-o ţară vecină”, a spus Horaţiu Ţepeş, Fondator & CEO Bilka, producător de acoperişuri din tablă.
El a participat la prima conferinţă în ţară din seria „Industrii Inteligente”, un proiect Concordia în parteneriat cu BCR şi susţinut de ZF.
Ce a spus Horaţiu Ţepeş:
Cuvântul de bază sunt investiţiile, cu siguranţă şi evident, o strategie bună, bine pusă la punct. Ne-am asumat şi rolul de lider de piaţă pentru dezvoltarea de noi produse şi de a da trendul în piaţă şi e evident, sunt posibilităţi nelimitate.
La export doar cerul este limita şi noi în acest sector, din 248 de milioane de euro cifră de afaceri, la 2023 am realizat 40 de milioane de euro la export, preponderent pe ţările vecine, dar sunt posibilităţi foarte mari şi peste ocean.
Suntem într-adevăr, aşa cum am spus mai devreme, fiind în industria materialelor de construcţii şi dependenţi de piaţa domestică, suntem sugrumaţi în desfacerea pe pieţele vecine, pentru că nu avem acolo fabrică. Lucrăm intens la proiectul ăsta. Sper ca până la final de an să avem ceva conturat cu producţia într-o ţară vecină.
Consumul nostru este 140.000 de tone de tablă vopsită. Luăm de la Galaţi puţin peste 50% din capacitatea lor, aproximativ 40-45.000 de de tone
Am creat noi locuri de muncă, dar în acelaşi timp am investit foarte mult şi în digitalizare. O digitalizare care să ne ajute. Aş menţiona un lucru: eu cred că digitalizare nu stabileşte şi nu consolidează relaţiile dintr-o companie şi mecanismele dintr-o companie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro