Compania suedeză de retail mobilier şi decoraţiuni IKEA a înregistrat în 2014 venituri de 394,4 milioane de lei (cca. 90 de milioane de euro) şi un profit net de 11,3 milioane de lei (circa 2,5 milioane de euro), potrivit informaţiilor publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe. Anul trecut a fost astfel primul în care compania a trecut pe profit după doi ani de pierderi. În 2013, valoarea pierderilor înregistrate de companie era de 500.000 de euro.
Compania a lansat anul trecut serviciul de comenzi online, prin intermediul căruia a înregistrat un total de 32.794 comenzi făcute de clienţi din toată ţara, reprezentând 7% din vânzările totale ale companiei. Din comenzile plasate până la 30 iunie 2015, majoritatea produselor comandate online au fost piese de mobilier (80%). Iar de la începutul lui iunie, cei interesaţi pot comanda online inclusiv produsele fragile (farfurii, pahare, ghivece etc.).
După un an de la lansarea serviciului de comenzi online, compania a anunţat reducerea preţului pentru serviciul de colectare a produselor atât în magazin, cât şi pentru comenzile online de la 49 lei la 29 lei. De asemenea, preţul transportului către Bucureşti şi judeţele Ilfov şi Prahova va scădea de la 1 leu la 0,75 lei pe kilogram, pentru comenzile plasate în magazin şi online.
Clienţii vor beneficia de aceste modificări începând cu 14 iulie.