Incredibila poveste a locului 29E din avion şi cum o să ajungem să calatorim cu spatele

Postat la 10 iulie 2015 363 afişări

Călătoria cu avionul a devenit o activitate de rutină pentru cei care preferă acest mijloc de transport pentru deplasări mari. Raportat la aceeaşi clasă (low cost, business, VIP), diferenţele de confort oferit pasagerilor de diversele companii nu mai determină preferinţe, majoritatea cabinelor având aceeaşi caracteristică: spaţiul redus. Plângerile primite de la clienţii nemulţumiţi de condiţiile oferite, dar şi obstinaţia companiilor de a găsi poziţionări mai eficiente determină noi concepte de design ale cabinelor aeronavelor, unele de-a dreptul ciudate.

Una dintre plângerile clienţilor în ceea ce priveşte designul cabinei este legată de controversatul loc 29E, care se află vis-a-vis de toaletă, arată un articol publicat pe snopes.com. „Locul 29E se află atât de aproape de toaletă încât aceasta poate fi atinsă dacă pasagerul întinde mâna stângă.” spune un client în reclamaţia sa contra companiei aeriene Continental Airlines.

Se constată în ultimul timp din ce în ce mai multe plângeri privitoare la 29 E, ultimul loc din spate, aflat în proximitatea toaletei avionului. Pasagerii ce au ghinionul să primească locul respectiv se arată foarte nemulţumiţi de situaţia ciudată în care sunt puşi. În primul rând, oamenii care trec sau îşi aşteaptă rândul la baie se află cu anumite părţi ale corpului la câţiva centimetri de umărul celui care stă aşezat, invadându-i spaţiul personal. Pe lângă asta, el trebuie să suporte şi disconfortul fizic cauzat de vecinătatea toaletei, a cărei uşă este deschisă destul de des.  Problematica a fost foarte bine surprinsă de un pasager ce a avut o experienţă neplăcută în legătură cu locul 29E şi a împărtăşit-o într-o plângere adresată companiei aeriene Continental Airlines.

Reclamaţia sa se întinde pe 7 pagini, unde respectivul îşi prezintă într-un mod direct problemele legate de locul cu pricina, pe alocuri cu unele desene reprezentative.

„Şi acum, în timp ce scriu, sunt dezgustat de experienţa mizerabilă pe care am avut-o în legătură cu locul 29E al unuia dintre avioanele voastre”, îşi începe pasagerul reclamaţia. „Să pui un loc aici a fost o idee foarte proastă. Mai rău este că am plătit şi 400 de dolari pentru onoarea de a sta în acest loc!”, adaugă acesta. El mai ţine să evidenţieze că locul 29 E ar putea fi mai rău doar dacă ar fi în interiorul băii. După ce descrie cu lux de amănunte experienţa din avion şi îi condamnă pe cei care au gândit acest design, pasagerul încheie plângerea cu un sfat la adresa companiei aeriene: „Vă sugerez să scoateţi imediat acest loc din toate aeronavele!”.




Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
avion,
poveste,
companii,
clienti,
design,
spatiu,
plangeri
/actualitate/incredibila-poveste-a-locului-29e-din-avion-si-cum-o-sa-ajungem-sa-calatorim-cu-spatele-14574208
14574208
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.